پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۴۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
شبکه تعاونی‌های روستایی زنان با ۳۴۲ تعاونی و ۶۲ هزار عضو در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، صنایع دستی و روستایی بومی، پرورش محصولات کشاورزی و دامی مشغول به کار هستند ..
شعار سال: شبکه تعاونی‌های روستایی زنان با ۳۴۲ تعاونی و ۶۲ هزار عضو در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، صنایع دستی و روستایی بومی، پرورش محصولات کشاورزی و دامی مشغول به کار هستند .

دکتر حسین شیرزاد رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این خصوص گفت: با توجه به منابع اعتباری متعدد در حوزه توسعه روستایی نظیر صندوق حمایت از بخش کشاورزی و ردیف‌های مصوب وزارت جهاد کشاورزی در حو. زه زنان روستایی و نیز حمایت‌های اعتباری نهاد‌ها و سازمان‌های ذیربط، پیگیری لازم جهت اخذ منابع اعتباری در دستور کار سازمان قرار گرفت.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: با برخورداری از ظرفیت‌های تعاونی‌های روستایی زنان برنامه ریزی لازم جهت واگذاری مباشرت‌ها و خرید‌های حمایتی و تضمینی به تعاونی‌های روستایی انجام پذیرفته و در دستورالعمل‌ها به این موضوع به صورت ویژه توجه شده است.

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با تاکید بر بازاریابی و بازار رسانی تولیدات تعاونی‌های روستایی زنان به منظور بهره مندی از فرصت‌ها و امکانات نهاد‌های ذیربط در ایجاد فضای نملیشگاهی و عرضه تولید اظهار کرد:

در حوزه فنی و اجرایی، متناسب با ظرفیت تعاونی‌های روستایی زنان، زیر ساخت‌ها و امکانات و اعتبارات لازم، راه‌های افزایش برخورداری تعاونی زنان از ظرفیت موجود بررسی و عملیاتی می‌گردد.

وی در پایان گفت: با توجه به مناسبت‌های پیش رو پیشنهاد دادیم با همکاری کلیه معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان، جشنواره تولیدات روستایی با حضور نمایندگان تعاونی‌های روستایی زنان از استان‌ها در یکی از مکان‌های عمومی شهر تهران برگزار گردد تا از این فرصت جهت معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این تعاونی‌ها به مسئولان و دست اندرکاران متولی حوزه زنان روستایی در سطح وزارت جهاد کشاورزی و سایر نهاد‌های استفاده شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، تاریخ انتشار: 7 دی 1398، کدخبر: - ، www.corc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
به نظرم حوزه زنان روستایی اصلا کامل روش کار نشده این حوزه اقتصاد خرد رو می تونه تاثیر خیلی زیادی بذاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
ببینیم و تعریف کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین