پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
معاون فرهنگی سپاه گفت: ما در فضای مجازی در ارتباط با قشر حزب اللهی موفق و در مواجهه با قشر خاکستری جامعه ناموفق بوده‌ایم؛ ما باید این بخش جامعه را به تولید‌کننده در عرصه انقلاب اسلامی تبدیل کنیم.

شعارسال: سردار محمدحسین نجات در سومین همایش ملی فعالان شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی با عنوان «فصل وصل» در مشهد، با یاد‌آوری فضای حاکم بر فضای مجازی، گفت: اگر در ساختار فضای مجازی ما به این اعتقاد داشته باشیم که وارد یک جنگ شده‌ایم و تصمیم بگیریم که می‌توانیم، بنابراین حتماً می‌شود که این تهدید فضای مجازی به یک فرصت بزرگ تبدیل شود.سردار نجات با اشاره به مسائل داخلی سوریه و علت جنگ در سوریه، خاطرنشان کرد: امروز می‌گویند تا زمان حضور بشار اسد که پل ارتباطی بین ایران و لبنان و فلسطین در سوریه است، جنگ باید ادامه پیدا کند. در واقع بشار اسد به خاطر حمایت از ایران و حزب‌الله لبنان درگیر مسائل جنگ داخلی در کشورش شده است. وی با بیان اینکه زیاده خواهی دشمن پایان ندارد، خاطرنشان کرد: برجام 2 و 3 از سیاست‌های دیگر دشمن است که به خاطر سیاست‌های ما در منطقه پیگیری می‌شود. باید گفت که برجام 4 نیز پیگیری سیاست‌های حقوق بشری است مثل اینکه بعد از برجام تمایل دارند که طرح ازدواج همنجس‌ها در ایران را پیگیری کنند.وی در ادامه خاطرنشان کرد: چالش اصلی نظام ما، چالش انقلاب اسلامی در مقابل اسلام امریکایی است. روحیه انقلابی گر در فضای مجازی باید به وجود بیاید که این امر می‌تواند بسیاری از معضلات را در این عرصه مرتفع نماید.سردار نجات با تأکید بر لزوم جذب بخش خاکستری جامعه، در عرصه فضای مجازی اظهار داشت: ما اگر بتوانیم قشر خاکستری را جذب کنیم می‌توانیم در مقابله با هجمه‌های دشمن به وسیله همین قشر خاکستری فائق بیاییم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، صفحه 21، تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1395، شماره: 6285 .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین