پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
رضا شهرستانی، یک عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با بیان اینکه در بخش تولید کک سوزنی هنوز اقدامی صورت نگرفته است، گفت: در حوزه الکترود گرافیتی ۱۰ سال پیش یک کنسرسیوم توسط فولاد خوزستان و مبارکه تشکیل شد که هنوز به سرانجام نرسیده است.

شعار سال:یک عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با بیان اینکه در بخش تولید کک سوزنی هنوز اقدامی صورت نگرفته است، گفت: در حوزه الکترود گرافیتی ۱۰ سال پیش یک کنسرسیوم توسط فولاد خوزستان و مبارکه تشکیل شد که هنوز به سرانجام نرسیده است.

رضا شهرستانی، با اشاره به اینکه در تحریم‌های جدید واردات کک سوزنی و الکترود گرافیتی برای صنعت فولاد مورد هدف قرار گرفته است، اظهار داشت: کک سوزنی مواد اولیه تولید الکترود گرافیتی محسوب می‌شود که نیاز صنعت فولاد 50 هزار تن الکترود گرافیتی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه براساس استراتژی‌های تعریف شده 100 هزار تن از این مواد اولیه وارد شده است، افزود: تا دو سال آینده نگرانی در تأمین این مواد اولیه نیست اما باید برای بعد از آن فکر اساسی برای تهیه وتولید این مواد برای صنعت فولاد کرد.

این عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد، تصریح کرد: در بخش تولید کک سوزنی هنوز اقدام اجرایی صورت نگرفته اما در حوزه الکترود گرافیتی 10 سال پیش یک کنسرسیوم توسط فولاد خوزستان و مبارکه تشکیل شد که هنوز به سرانجام نرسیده و نیازمند بودجه و ماشین آلات است.

شهرستانی اضافه کرد: در صورت راه اندازی و فعالیت این کنسرسیوم 30 هزار تن الکترود گرافیتی در کشور تولید خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ماین نیوز،تاریخ انتشار:9دی1398،کد خبر:48617،www.minews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
پس این بودجه ها کجا میره که واحدهای تولیدی کم میارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین