پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
محمد نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز اظهار داشت که به‌علت نبود برنامه‌ریزی مناسب ۲۰ میلیون متر مکعب فاضلاب شهرستان البرز هدر می‌رود که می‌توان با انتخاب یک سرمایه گذار برای بهره‌برداری از آن اقدام کرد.

شعار سال:به‌علت نبود برنامه‌ریزی مناسب ۲۰ میلیون متر مکعب فاضلاب شهرستان البرز هدر می‌رود که می‌توان با انتخاب یک سرمایه گذار برای بهره‌برداری از آن اقدام کرد.

محمد نصیری گفت: حجم آب‌های سطحی این شهرستان و فاضلاب شهر صنعتی البرز، بیدستان و الوند سالانه معادل ۲۰ میلیون متر مکعب است که در فصل تابستان و پاییز مورد استفاده کشاورزان قرار گرفته و در فصل زمستان بدون استفاده رهاسازی می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز افزود: دستگاه قضایی، جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست و ادارات سلامت و بهداشت، سطح میکروبی این پساب‌ها را برای کشاورزی به خصوص در کشت گیاهان سطحی مناسب نمی‌دانند و لازم است که اقدامات پیشگیرانه در این رابطه انجام شود.

وی وجود این حجم از فاضلاب را یک فرصت مناسب قلمداد کرد و گفت: نبود برنامه منسجم و کاربردی برای استفاده از این حجم آب، امکان استفاده و بهره‌برداری مناسب را از شهرستان سلب کرده است.

به گفته نصیری، هم اکنون اهالی ساکن در روستاهای پایین دست شهرستان البرز مانند پیریوسفیان، کمال آباد، حسن آباد و نصرت آباد از بوی بد این فاضلاب گله‌مند هستند و باید هرچه سریع‌تر برای ساماندهی این حجم از آب‌ها اقدام کرد.

این مسئول ادامه داد:می‌توان با انتخاب یک سرمایه‌گذار برای ساماندهی این پساب‌ها اقدام کرد و جلوی هدررفت این حجم از فاضلاب‌ها و ایجاد مشکلات اجتماعی را گرفت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:14دی1398،کد خبر: 855188،www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین