پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹
فرماندار آبیک در معارفه سرپرست جدید اداره محیط زیست این شهرستان گفت : آبیک از نظر اقلیمی در جایی واقع شده که اگر معضلات زیست محیطی نداشت از آب و هوای مطلوبی برخوردار بود اما متاسفانه این شهر با دیوار کاملی از آلودگی زیست محیطی روبرو است.

شعارسال: مراسم معارفه سرپرست جدید اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک با حضور حسن پسندیده مدیر کل محیط زیست استان قزوین و شهرام احمدپور فرماندار آبیک در دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: به برخی از زیرساخت‌های محیط زیستی در شهرستان آبیک کم‌توجهی شده که سرپرست جدید محیط زیست باید در رفع دغدغه مردم و مسئولان ارشد استان قزوین و شهرستان آبیک در حوزه محیط زیست گام بردارد.

جلوگیری ازخروج بخشی از آب تالاب الله‌آباد

محمد ایران‌نژاد رئیس حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک در این جلسه گفت: شهرستان آبیک با چالش‌ها و مشکلات محیط زیست مواجه است و در این زمینه مسامحه و کوتاهی نباید وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه محیط زیست شهرستان آبیک وضعیت خوبی ندارد، افزود: در سال‌های گذشته در برخی از عرصه‌های زیست محیطی ارزیابی مطلوب صورت نگرفته و موجب شده عرصه‌های طبیعی همچون پیغمبرکوه تاب‌آوری معادن را نداشته باشد.

این مسئول ادامه داد: با جلوگیری از خروج آب بر اثر بارش باران‌های امسال درتالاب الله‌آباد، اجازه ندادیم بخشی از آب ورود یافته از رودخانه‌های و کانال‌های مختلف به تالاب، از حوزه ریزگرد خارج شود.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک اضافه کرد: با توجه به اخطاریه‌های صادر شده برای 3 گاوداری‌ بزرگ در خصوص رعیات الزمات زیست محیطی و عدم توجه به اخطاریه‌ها، مدیران این گاوداری‌ها به رعایت الزامات زیست محیطی در راستای ارتقای سلامت و بهداشت مردم، حفظ سالم‌سازی محیط زیست و پرداخت جرایم محکوم شدند.

ایران‌نژاد خاطرنشان کرد: مدیران عامل گاوداری‌های بزرگ صنعتی مذکور مکلف هستند نسبت به احداث سیستم‌های کنترلی تصفیه‌خانه فاضلاب و مدیریت زیست محیطی پسماندهای گاوداری‌ها اقدام کنند.

در این جلسه، از زحمات 17 ماهه محمد ایران‌نژاد رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی از سوی فرماندار آبیک و شورای رسانه این شهرستان تجلیل شد و امید رحمانی به عنوان سرپرست جدید اداره حفاظت از محیط زیست این شهرستان معرفی و مشغول به کار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5خرداد1398 ، کدخبر: 767341: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
آلودگی های محیط زیستی واقعا مسئله ای دردناک شده و باید به این موضوع رسیدگی جدی بشه چون باعث بروز انواع بیماری ها و مشکلات انسانی خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین