پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به پیام‌ آمریکا به ایران پس از شهادت سپهبد سلیمانی، گفت:آمریکایی ها صبح جمعه به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید.
شعارسال: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به پیام‌ آمریکا به ایران پس از شهادت سپهبد سلیمانی، گفت:آمریکایی ها صبح جمعه به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید.
 
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در برنامه حاشیه و متن شبکه سوم سیما، اظهار کرد: عملیاتی که آمریکایی‌ها انجام دادند اینگونه نیست که از توانمندی نظامی و تکنولوژی خاصی برخوردار باشد و عملیات آنها از نظر نظامی ارزش چندانی ندارد، ما هم می‌توانیم پهپادمان را بفرستیم و هر هدف متحرکی را با موشک‌های لیزری مورد هدف قرار دهیم.
 
وی با اشاره به وعده‌ی انتقام جمهوری اسلامی ایران از عوامل جنایت ترور سردار قاسم سلیمانی، گفت: آمریکایی‌ها باید منتظر آن انتقام سخت باشند؛ این انتقام سخت موکول به ایران نیست. درست است که حاج قاسم عضو سپاه پاسداران بود، اما جبهه بزرگ مقاومت با جغرافیای وسیع آماده هستند این انتقام سخت را عملی کنند و حتما انجام خواهد شد حتما در بهترین زمان و در بهترین نحو ممکن انجام خواهند شد.
 
وی افزود: هرچند از همین امروز صبح به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرد، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید؛ در حالی که آنها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری  اقتصاد نیوز     ،تاریخ انتشار:  14 دی   1398،کدخبر  :  319391   ،www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
فک کنم نفر اول کشورشون یعنی ترامپ رو هم بکشین آمریکایی ها همچین ناراحت هم نمیشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین