پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
سخنگوی مرکز فرماندهی ارتش آمریکا در آفریقا هرگونه ارتباط بین حمله گروه الشباب به یکی از پایگاه‌های این کشور در کینا با ایران را رد کرد.

شعارسال: یک مقام نظامی آمریکا روز یکشنبه هرگونه ارتباط بین حمله گروه «الشباب» به یک پایگاه نظامی ایالات متحده در کنیا با ایران را رد کرد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، سرهنگ «کریستوفر کارنز» سخنگوی مرکز فرماندهی ارتش آمریکا در آفریقا با تکذیب هرگونه ارتباط بین حمله الشباب با ایران گفت: «الشباب وابسته به القاعده است و دستور کاری خود را دارد و تمایل خود در حمله به منافع آمریکا را به صراحت اعلام کرده است.»

صبح امروز پلیس کنیا اعلام کرد که ۲ فروند هواپیمای متعلق به ارتش آمریکا و کنیا، ۲  فروند بالگرد و چند خودروی نظامی ارتش آمریکا در جریان حمله به یک پایگاه نظامی منهدم شده‌اند.

گروه الشباب مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15دی1398  ، کدخبر: 13981015001272: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین