پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
درآمد بانک‌پاسارگاد در آذرماه با رشد قابل توجهی نسبت به آبان ماه مواجه شده و مجموع تراز درآمدی وپاسار در ۹ ماه گذشته ۹۹۲.۵ میلیارد تومان بوده‌است.
شعارسال: وپاسار در آذر ماه از محل تسهیلات اعطایی درآمد ۱۱۴۳ میلیارد تومانی را کسب کرده و با توجه به پرداخت سود ۱۱۱۲ میلیارد تومانی، بابت سود سپرده‌ها، درآمد خالص این بانک در آخرین ماه پاییز سال جاری ۳۱ میلیارد تومان بوده‌است.


بالاترین درآمد خالص وپاسار در فروردین ماه، ۱۷۸ میلیارد تومان، اردیبهشت ماه ۱۴۷.۵ میلیارد تومان، در خرداد ماه ۲۸۲.۷ میلیارد تومان، تیرماه ۲۳۰ میلیارد تومان، شهریور ۳۴۰.۵ میلیارد تومان، مهر ۲۱۶.۶ میلیارد تومان و آبان ماه ۵.۲ میلیارد تومان بوده است که بر این اساس بالاترین درآمد خالص این بانک در شهریور ماه رقم خورده‌است.


مجموع تراز درآمدی این بانک در ۹ ماه گذشته ۹۹۲.۵ میلیارد تومان بوده، درآمد‌های وپاسار همواره نسبت به هزینه‌ها سنگینی بیشتری داشته که گویای عملکرد بهینه این بانک در جذب منابع و تخصیص آن‌ها دارد.


بانک‌پاسارگاد بر اساس صورت‌های مالی مورد تأیید حسابرس در ۶ ماهه نخست امسال به ازای هر سهم ۲۰۵ ریال سود محقق کرده که نسبت به سود ۵۳ ریالی در دوره مشابه قبلی رشد ۲۸۷ درصدی داشته‌است.


این بانک با سرمایه ثبت‌شده ۵۰۴۰ میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران حضور دارد و با توجه به عملکرد مثبت بانک‌پاسارگاد انتظار می‌رود این بانک خصوصی گزارش ۹ ماهه مناسبی را به بازار ارائه کند.


قرارداد‌های مشارکت مدنی بیشترین سهم در درآمد ماهانه وپاسار را به خود اختصاص می‌دهد. در این نوع قرارداد، زمانی که فردی می‌خواهد سرمایه‌گذاری انجام داده و به تبع آن با دریافت تسهیلات از بانک، بانک را نیز در سرمایه‌گذاری خود شریک کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 17 دی 1398 ، کدخبر: ۹۴۹۸۱۱ ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین