پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۷۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
گزارش عملکرد نیمه اول سال جاری بانک پاسارگاد امیدها را در دل سهامداران روشن کرد و با سودسازی خود، طعنه به بانک های بزرگ و قدیمی کشور زد.
شعار سال:گزارش عملکرد نیمه اول سال جاری بانک پاسارگاد امیدها را در دل سهامداران روشن کرد و با سودسازی خود، طعنه به بانک های بزرگ و قدیمی کشور زد.

 گزارش عملکرد 6 ماهه بانک پاسارگاد نیز از راه رسید. بر اساس این گزارش، بانک پاسارگاد رشد 23 درصدی در سودآوری را رقم زده و 151 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است. با توجه به تحقق 85 ريال سود در فصل اول، این بانک در فصل دوم سال، 66 ريال سود شناسایی کرده است.
سود پرداختی در 3 ماهه دوم کمی بیشتر از 3 ماهه اول بوده؛ چرا که سهم بانک از درآمدهای مشاع در 3 ماهه اول 2۷۸۵ میلیارد ریال و در 6 ماهه 3۲۸۵ میلیارد ریال بوده است.
اما در بخش درآمدهای غیرمشاع حرکت منظم و مطلوبی مشاهده می شود و شاهد افزایش درآمدهای غیرمشاع از ۱۰۳۱۶ به 20175 میلیارد ريال در 6 ماهه هستیم.
نشانه ها حاکی از آن است که «وپاسار» در کنترل هزینه ها موفق عمل کرده است. مجموع هزینه ها در 3 ماهه نخست سال جاری 8293 میلیارد ریال و در 6 ماهه 14887 میلیارد ریال بوده است.
«وپاسار» پیش بینی کرده در پایان سال مالی 98 به سود 367 ریالی برای هر سهم دست یابد. بنابراین، تا دوره 6 ماهه موفق به تحقق 41 درصد این رقم شده است.

با توجه به این که تکمیل پروژه های معدنی و همچنین تکمیل خط لوله انتقال گاز توسط شرکت گسترش انرژی در برنامه های «وپاسار» قرار دارد، به نظر بانک مطابق روال سال 97، در نیمه دوم سال وضعیت بهتری خواهد داشت و رقم سود پیش بینی شده به واقعیت بدل شود.
شایان ذکر است که در صوتی که این بانک بتواند به سود هر سهم 367 ريالی دست یابد، به نزدیکی سود 380 ريالی محقق شده در سال 97 خواهد رسید.
«وپاسار» در اندیشه گذشته
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پول نیوز،تاریخ انتشار:30مهر1398،کد خبر:۳۱۸۹۹۷،www.poolnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
1
امسال سود خوبی تونست بسازه ، بعنوان یک سهامار راضی هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
1
0
بیمه های ایرانی وضع مالی خوبی ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین