پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بانک پاسارگاد توانسته است در میان بانک‌های خصوصی ایران بهترین عملکرد درآمدی و سودآوری را از خود نشان دهد. این بانک با مالکیت خصوصی و سرمایه ۶۵.۵۲۰ میلیاردریالی در سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۰ با نماد وپاسار در فهرست بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.
شعار سال: به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بانک پاسارگاد توانسته است در میان بانک‌های خصوصی ایران بهترین عملکرد درآمدی و سودآوری را از خود نشان دهد. این بانک با مالکیت خصوصی و سرمایه ۶۵.۵۲۰ میلیاردریالی در سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۰ با نماد وپاسار در فهرست بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

 بر اساس گزارش شش‌ماهه، بانک پاسارگاد در بخش خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری به‌میزان ۵۸.۳۱۲ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹۸ درصد و نسبت به فصل بهار سال جاری ۱۱۲ درصد رشد داشته است. در بخشی دیگر، بانک پاسارگاد از محل کارمزد به درآمد خالص ۹.۴۱۲ میلیارد ریالی دست یافته که ۳۸ درصد از مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.

در مجموع بانک پاسارگاد در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۰ سود خالصی معادل ۴۰.۶۶۸ میلیارد ریال شناسایی کرده است. این میزان سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد و نسبت به سه‌ماهه بهار سال جاری نیز ۱۲۱ درصد رشد داشته و به ازای هر سهم ۶۲۱ ریال سود محقق کرده است. بانک پاسارگاد همچنین برای سال ۱۴۰۰، درآمد تسهیلات اعطایی ۳۴۲.۲۰۰ میلیاردریالی، درآمد سپرده‌گذاری‌های ۱۳.۸۶۴ میلیاردریالی، درآمد کارمزد ۲۷.۰۷۹ میلیاردریالی، درآمد سرمایه‌گذاری‌های ۳.۸۳۷ میلیاردریالی و سود خالص ۱۰۲.۹۰۰ میلیاردریالی را هدف‌گذاری کرده و تحقق آن را پیش‌بینی می‌کند.

بر اساس اطلاعیه اخیر بانک پاسارگاد در سایت کدال، سود آن دسته از سهام‌داران محترم حقیقی که حساب انفرادی خود نزد بانک پاسارگاد را قبلاً به اداره سهام این بانک اعلام نموده‌اند، در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده است. سایر سهام‌داران محترم فاقد حساب نزد بانک پاسارگاد می‌توانند جهت دریافت سود سهام با در دست داشتن مدارک مربوطه سهام‎داران حقیقی: کارت ملی یا شناسنامه و شماره شبا - سهام‌داران حقوقی: معرفی‌نامه اعلام نماینده، آخرین روزنامه رسمی و شماره حساب حقوقی (طبق زمان‌بندی اعلام شده در سایت کدال به یکی از شعبه‌های بانک پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه نمایند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری پرسون، تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:۳۷۳۳۹۶، purson.ir
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین