پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد و درآمد اوراق بدهی را ارائه می‌کند. افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد و افزایش درآمد عملیاتی محقق شده این بانک از دستاورد‌های قابل توجه "وپاسار" در بهار ۱۴۰۲ بوده است.

شعار سال:  بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد و درآمد اوراق بدهی را ارائه می‌کند.

فعالیت بانک پاسارگاد در بهار ۱۴۰۲؛ از افزایش درآمد گزارش فعالیت ماهانه

بر اساس این گزارش، درآمد تسهیلات اعطایی بیشترین گزینه درآمدی برای بانک پاسارگاد بوده است که رقم ۵.۷۲۰ میلیارد تومانی را به ثبت می‌رساند. وضعیت تسهیلات اعطایی در فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و ... بوده است. درآمد تسهیلات اعطایی در فروردین‌ماه‌۵.۵۹۴ میلیارد تومان بوده که در اردیبهشت ماه ۲.۲ درصد رشد درآمدی نسبت به فروردین‌ماه سال جاری دارد.

درآمد کارمزد‌ها دومین گزینه از مجموع درآمد حاصله این بانک، رقم ۳۳۵ میلیارد تومان را به‌ثبت می‌رساند، این رقم نسبت به ماه قبل که ۲۲۹ میلیارد تومان بوده رشد ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد سپرده‌گذاری در اردیبهشت ماه امسال ۷۱ میلیارد تومان و درآمد ناشی از اوراق بدهی نزد این بانک نیز ۶۵ میلیارد تومان از مجموع گزینه درآمدی این نماد بورسی به حساب می‌آید.

مجموع درآمد عملیاتی محقق شده نماد وپاسار از تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری‌ها، اوراق بدهی و کارمزد‌ها در اردیبهشت‌ماه، ۶.۱۹۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل آن رشد ۱.۵ درصدی داشته است.
بانک پاسارگاد در بخش درآمد حاصل از تسهیلات در بخش مرابحه ۳.۴۶۸ میلیارد تومان و در بخش فروش اقساطی ۱.۵۱۷ میلیارد تومان بیشترین درآمد از تسهیلات اعطایی را به دست آورده است. تسهیلات ارزی نیز ۴۹۵ میلیارد تومان را در اردیبهشت‌ماه به خود اختصاص داده است.

افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی پاسارگاد

با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ سوم‌خردادماه ۱۴۰۲ و باستناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰، جلسۀ هیئت مدیره به‌منظور تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه شرکت از ۲۷۲.۹۶۹.۰۰۰ میلیون ریالی به مبلغ ۳۲۲.۹۶۹.۰۰۰ میلیون ریالی از محل آورده نقدی به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان در روز ۱۷ خرداد ماه‌۱۴۰۲ برگزار گردید.

افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد و افزایش درآمد عملیاتی محقق شده این بانک از دستاورد‌های قابل توجه "وپاسار" در بهار ۱۴۰۲ بوده است.


گزارش فعالیت بانک پاسارگاد با نماد " وپاسار" در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

فعالیت بانک پاسارگاد در بهار ۱۴۰۲؛ از افزایش درآمد گزارش فعالیت ماهانه

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۹۰۴۷، cms.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین