پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
مجمع عمومی فوق‌العاده بانک پاسارگاد با هدف تصمیم‌گیری درخصوص نحوۀ افزایش سرمایۀ این بانک صبح روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار شد. طی این نشست سهامداران با افزایش سرمایۀ بانک پاسارگاد در دو فاز و براساس مجوز اعطاء شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس اوراق بهادار موافقت کردند.
شعار سال: مجمع عمومی فوق‌العاده بانک پاسارگاد با هدف تصمیم‌گیری درخصوص نحوۀ افزایش سرمایۀ این بانک صبح روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار شد. طی این نشست سهامداران با افزایش سرمایۀ بانک پاسارگاد در دو فاز و براساس مجوز اعطاء شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس اوراق بهادار موافقت کردند.

 در این مجمع که با حضور بیش از ۷۱.۸ درصد از سهامداران (شامل سهامداران حضوری ۷۰.۵ درصد و آنلاین ۱.۳ درصد) برگزار شد، آقایان ذبیح‌اله خزائی به‌عنوان رئیس جلسه، دکتر مجید قاسمی و عباس کفافی به‌عنوان ناظر و خانم دکتر صدیقه نعیمیان به‌عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

در بدو این جلسه گزارش عملکرد ۹ ماهۀ بانک پاسارگاد قرائت شد که طی آن رشد حجم منابع سپرده و تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد طی مدت سپری شده از سال ۱۴۰۰ و افزایش قابل‌توجه حجم ضمانت‌نامه‌های صادره و گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک نسبت به سال گذشته مورد توجه سهامداران قرار گرفت.

در ادامه پس از قرائت اظهارنظر بازرس قانونی و پاسخگویی به سؤالات سهامداران، انجام افزایش سرمایه بانک پاسارگاد در دو مرحله مورد تصویب سهامداران قرار گرفت. براین اساس در مرحلۀ اول سرمایۀ بانک با هدف افزایش سقف اعطای تسهیلات، توسعۀ خدمات بانکی و ارتقای موقعیت بین‌المللی بانک با رشد ۱۰۰ درصدی از مبلغ ۶۵، ۵۲۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال (۶۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال) به مبلغ ۱۳۱، ۰۴۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال (۱۳۱ هزار و ۴۰ میلیارد ریال) خواهد رسید که این میزان از محل سود انباشتۀ ناشی از تسعیر ارز بانک تأمین خواهد شد.

به علاوه، مجموع عمومی فوق‌العادۀ بانک در گام بعدی با افزایش سرمایۀ بانک از ۱۳۱، ۰۴۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال (۳۵۰ هزارمیلیارد ریال) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و سایر اندوخته‌ها نیز موافقت کرد که این مرحله طی مدّت دو سال با تفویض اختیار مجمع عمومی به هیأت مدیرۀ بانک پس از اخذ مجوز سازمان بورس و بانک مرکزی ج. ا. ا محقق خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانکداری ایرانی، تاریخ انتشار:۱۹ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۲۰۰۷۲۴، bankdariirani.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین