پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد به جهت اعلام ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان رانندگان و مسافرانی که از حوزه جنوب استان کرمان قصد مسافرت دارند یا مسافران و رانندگانی که قصد ورود به حوزه جنوب استان کرمان را دارند در حد امکان و غیرضروری بودن سفر، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

شعار سال: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد به جهت اعلام ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان رانندگان و مسافرانی که از حوزه جنوب استان کرمان قصد مسافرت دارند یا مسافران و رانندگانی که قصد ورود به حوزه جنوب استان کرمان را دارند در حد امکان و غیرضروری بودن سفر، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

در این اطلاعیه آمده است با اشاره به اینکه هم اکنون کلیه محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان باز است اما بارش برف در گردنه ساردوئیه و از ساردوئیه به سمت رابر را شاهد هستیم که عوامل راهداری و دستگاهها در محورها حضور دارند.

در این اطلاعیه تاکید شده است همراه داشتن زنجیر چرخ در محورها الزامی است و همچنین از رانندگان خواسته شده است با توجه به افزایش باران از ساعاتی دیگر و شدت بارندگی ها در بالا دست از توقف خودروها در حاشیه، بستر و حریم رودخانه ها جدا خودداری کنند.

همچنین از رانندگان خواسته شده است با توجه به ورود سیلاب به آبنماهای محورهای ارتباطی به هیچ عنوان از آبنماها تردد نکنند.

براساس این گزارش در این اطلاعیه آمده «با توجه به تدوام بارندگی ها به ویژه برف در محور "دلفار- ساردوئیه"، "ساردوئیه _رابر" و "ساردوئیه_ راین" از رانندگان خواسته شده است بدون داشتن زنجیرچرخ وارد محورهای برفگیر جیرفت نشوند.

در این اطلاعیه اعلام شده است با توجه به فعال بودن کامیون‌های نمک‌پاش و دستگاه‌های راهداری متاسفانه ورود خودروهای بدون زنجیرچرخ و عدم توانایی در رانندگی در جاده برفی سبب کندی عملیات راهداری می شود و از رانندگان خواسته شده است با توجه به نزدیکی به ساعات پایانی عصر امروز و امشب از تردد غیر ضرور در جاده های برفی جدا خودداری کنند.

 در حال حاضر تمامی محورهای جنوب استان کرمان باز و تردد جریان دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:20دی1398،کد خبر:98102015485،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین