پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۵۴۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید.
شعارسال: برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.
 
حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید.
 
مجلس ایجاد سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها را به تصویب رساند

نمایندگان مجلس طرح الزام دولت در تعیین سرفصل جنایات نظام استکباری به ویژه آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها را تصویب کردند
 
نتایج اولیه آزمون استخدامی ۲۰ دستگاه اجرایی اعلام شد

نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر و اسامی ۴۳۴ هزار و ۴۳۱ نفر به منظور بررسی مدارک و انجام مصاحبه معرفی شد.
 
اعلام نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۹۸
 
نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۸ کانون وکلا دادگستری اعلام شد و داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود از نتایج آزمون مطلع شوند.
 

دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای درباره زمان برگزاری آزمون‌های لغو شده توضیح داد

با توجه به آنکه هیئت دولت، دوشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۷ دیماه را در استان‌های تهران و کرمان به دلیل حضور مردم در مراسم تشییع سپهبد شهید، قاسم سلیمانی تعطیل اعلام کرد، برهمین اساس امتحانات دانشجویان دو استان مذکور به زمان دیگری موکول شد و دانشجویان جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون‌های به تعویق افتاده باید به اداره آموزش و یا تارنمای آموزشکده محل تحصیل مراجعه کنند.
 
زمان جدید امتحانات لغو شده دانشگاه پیام‌نور اعلام شد

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به لغو آزمون‌های روز‌های ۱۵، ۱۶ و۱۷ دی ماه این دانشگاه به منظور تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بیان کرد: امتحانات لغو شده به ترتیب در تاریخ‌های ۲۵، ۲۸ و ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود.
 
تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی

ثبت‌نام مجدد چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ دی ماه ۹۸ انجام شد. زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از ۸ اسفند ماه به ۱۵ اسفند ماه ۹۸ تغییر کرد.
 

دستورالعمل آزمون پذیرش دوره‌های فلوشیپ سال ۹۹ منتشر شد

دستورالعمل آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.
 
نسبت مقاله به اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ۲.۴۴ است

افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام کرد: از ۱۴۱۴ عضو هیئت علمی این دانشگاه، ۱۶۱ عضو دارای صفر یا یک مقاله هستند و نسبت مقاله به هیئت علمی در ۲۰۱۸ حدود ۲.۴۴ و نسبت استناد به مقاله در همان سال ۸.۹۹ در بانک اسکوپوس عنوان شده است.
 
افزایش سالانه ۱۰ درصد حجم قرارداد‌های ارتباط با صنعت از اهداف کلان معاونت پژوهشی است

مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره اهداف کلاف این معاونت در بحث ارتباط مراکز آموزش عالی و مراکز فناوری با جامعه و صنعت بیان کرد: افزایش متوسط سالانه ۱۰ درصدی حجم قرارداد‌های ارتباط با صنعت؛ مشارکت حداکثری اعضای هیئت علمی برای رفع نیاز‌های صنعت و جامعه و اجرای ۲۵ درصد پروژه‌های تحصیلات تکمیلی به صورت مستقیم به سفارش صنعت و جامعه در زمره اهداف کلان ما قرار می‌گیرند.

نتیجه نوبت دی ماه آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه آزمون EPT دی ماه این دانشگاه را اعلام کرد از این رو کلیه داوطلبان با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی English.iau.ac.ir/ept می‌توانند نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.
 
باقر لاریجانی از سمت معاونت آموزشی وزارت بهداشت استعفا داد

باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت از سمت خود استعفا داد و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی علی اکبر حق‌دوست را به سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت منصوب کرد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  دانشجو  ،تاریخ انتشار: 19  دی   1398،کدخبر: 818555   ، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین