پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام در پیام‌های جداگانه درگذشت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی را تسلیت گفتند.

شعار سال:  وزیر امور خارجه روز جمعه در پیام هایی جداگانه خطاب به محمد جواد رسولی محلاتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان و حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، عباس آخوندی و بیت مرحوم آیت الله محمد هاشم رسولی محلاتی درگذشت این استاد حوزه و دانشگاه و از یاران صدیق و همراه امام و رهبری را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای ایشان شادی روح و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجرا مسئلت کرد.

آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخستین رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور پنج شنبه شب به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.

ولایتی درگذشت آیت الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت

در پیام تسلیت رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد نیز آمده است: خبر ارتحال آیت الله حاج  سید هاشم رسولی محلاتی یار دیرین انقلاب، امام (ره) و رهبری، که عمر پربرکت خود را در مسیر معرفی تعالیم قرآنی، مکتب اهل بیت (ع) و فرهنگ بلند شیعی صرف نمود موجب تاسف و تالم فراوان شد.
وی در این پیام تسلیت درگذشت این عالم و محقق دانشمند که کتب و تالیفات فراوانی در زمینه های قرآنی و شیعی ارائه کرد و سال ها در خدمت به انقلاب و نظام در مسوولیت هایی همچون ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نمایندگی دومین دوره مجلس خبرگان رهبری منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری بوده است را به روحانیت معزز، شاگردان و علاقه مندان و به ویژه فرزندان و دامادهای گرامی آن مرحوم علی الخصوص حجت السلام و المسلمین ناطق نوری و شهیدی تسلیت عرض کرد و برای ایشان از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.  

تسلیت رییس ستاد اجرایی فرمان امام درپی درگذشت آیت الله رسولی محلاتی

در پیام تسلیت محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام نیز آمده است: درگذشت تأثرانگیز عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی (رضوان الله تعالی علیه)محقق و پژوهشگر برجسته شیعی یار وفا دار انقلاب  را به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه ، مردم شریف ایران  و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم.

وی از درگاه احدیت برای آن عالم پارسا علو درجات و رضوان الهی و برای بیت معظم ایشان صبر جزیل مسالت کرد.

پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی
در پیام تسلیت علی اکبر صالحی آمده است: هم زمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و ایام فاطمیه، حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی، از چهره‌های شاخص بیت مکرم حضرت امام راحل (ره) و دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پس از سالها تلاش و مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و احیا و ترویج معارف و تعالیم خاندان رسالت و تبلیغ حقایق اسلام ناب محمدی (ص) دعوت حق را لبیک گفت و به لقاالله پیوسته است.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پژوهشگران و دلبستگان به آموزه‌های مکتب تشیع و عموم ملت شریف ایران، مراتب هم‌دردی و همدلی خود را پیشگاه خاندان جلیل‌القدر رسولی محلاتی، به ویژه برادران گرانقدرم حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری،  محمدجواد رسولی محلاتی سفیر محترم ایران در بلغارستان و دکتر عباس آخوندی ابلاغ می‌کنم.

یقین دارم خدمات ماندگار آن مجاهد نستوه و عالمِ عامل به مکتب انسان‌ساز اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) و نیز کوشش بی‌وقفه آن فقید سعید در راستای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی در حوزه فرهنگی، در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط شده و بر درجات آن استاد معظم خواهد افزود.

 پیام تسلیت حزب مردم سالاری 
در پیام تسلیت حزب مردم سالاری آمده است: ارتحال روحانی والامقام، مولف مورخ و پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام، آیت  الله سید هاشم رسولی محلاتی موجب تالم و تاثر دوستداران و شاگردان و آشنایان ایشان شد. آن عالم وارسته عمر شریف خویش را در خدمت به حوزه های علمیه و بیت معظم امام راحل و یاوری رهبر معظم انقلاب گذراند. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 19 دی 98، کد مطلب: 83628317: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
روحشان قرین رحمت الهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین