پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به شرایط مساعد عرضه گاز مایع در بورس انرژی از تولید بیش از ۸۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش گازرسانی به دست تولیدکنندگان کشور خبر داد.

شعار سال: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به شرایط مساعد عرضه گاز مایع در بورس انرژی از تولید بیش از ۸۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش گازرسانی به دست تولیدکنندگان کشور خبر داد.

 

تولید بیش از ۸۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش گازرسانی به دست تولیدکنندگان کشور

حسن منتظر تربتی در خصوص کم و کیف عرضه گاز مایع در بورس انرژی، اظهار داشت:

خوشبختانه عرضه گاز مایع در بورس انرژی از چند ماه گذشته به خوبی در حال انجام است و زیرساخت‌ها برای انجام این مهم به درستی فراهم شده است و این عرضه به طور مدام با قیمت و مشتری مناسب انجام می‌شود، لذا از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه دعوت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش گازرسانی و انتقال گاز به دست سازندگان ایرانی تولید می‌شود، ارتقای استاندارد کالاها در شرکت ملی گاز ایران بسیار مهم بوده و افزون بر این، مساله تأمین کالاها نیز دارای اهمیت است.

 

پذیرش گاز مایع صادراتی 

پیش از این نیز مدیرعامل بورس انرژی گفته بود:

علاوه بر توافق صورت گرفته در زمینه پذیرش «گاز‌مایع صادراتی» با شرکت ملی گاز و عرضه آن، در زمینه عرضه «گاز طبیعی» نیز تفاهم لازم صورت گرفته و جلسات کارشناسی برگزار شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 28 دی 1398، کدخبر: 156102، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
خداروشکر حداقل تو این یه حوزه خودکفا هستیم به معنای واقعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین