پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
حسن روحانی با اشاره به هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان گفت: روابط با پاکستان بسیار خوب و از همیشه بهتر است. این مرز باید مرز دوستی و تجارت شما باشد و به همین خاطر تاکید داریم بازارچه مرزی در منطقه فعال شود.

شعار سال: رئیس جمهور پس از بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار، با حضور در میان مردم روستای کلانی از بخش دشتیاری شهرستان چابهار تأکید کرد: مطمئن باشید دولت و همه ما در کنار شما هستیم، مشکلات شما را حل خواهیم کرد و شما را فراموش نمی‌کنیم.

روحانی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان سال‌هاست که سختی و رنج کشیده، گفت: باید این سختی‌ها جبران شود. کارهای خوبی برای توسعه استان شده و من ۲۵ سال پیش که همراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای افتتاح سد پیشین به این منطقه آمدم، امروز سدهای دیگری هم در استان ساخته شده است و به گفته استاندار یکی از این سدها ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

رئیس جمهور با بیان اینکه این حادثه باعث می‌شود، تکمیل بسیاری از طرح‌های توسعه استان تسریع شود، گفت: درست است که سیل برای شما مشکل ایجاد کرد، اما در آینده برای این استان منشأ خیر خواهد شد.

روحانی افزود: سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر و امید در سطح جهان جایگاه دیگری پیدا کرده است و امروز چابهار برای بسیاری از کشورها مرکز تردد و حمل و نقل شده است.

رئیس جمهور افزود: پروژه راه‌آهن در استان، آغاز شده و مقام معظم رهبری اجازه دادند ۳۰۰ میلیون یورو برای تکمیل راه‌آهن چابهار اختصاص یابد که در آینده خواهید دید که راه‌آهن، کشتی، اتوبان و فرودگاه در کنار هم در این استان خواهد بود و این یک تحول بزرگ است.

روحانی با اشاره به هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان گفت: روابط با پاکستان بسیار خوب و از همیشه بهتر است. این مرز باید مرز دوستی و تجارت شما باشد و به همین خاطر تاکید داریم بازارچه مرزی در منطقه فعال شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما به عنوان خادم و نماینده شما در کنار شما خواهیم بود و برای حل مشکلات تلاش خواهیم کرد. نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همه مسوولان استان به تلاش های خود برای رفع مشکلات شما ادامه خواهند داد تا ان شاءالله در آینده اگر دوباره باران شدیدی بارید مردم با مشکل مواجه نشوند و آرامش داشته باشند. رودخانه‌ها کشش لازم را داشته باشند و جاده‌ها تاب‌آوری داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 28 دی  98، کد مطلب: 424330: www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
بسیار هم عالیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین