پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از توافق بزرگ در نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی و بازگشت میزبانی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
شعارسال: «محمدحسن انصاری فرد» روز پنجشنبه در گفت و گویی که در تارنمای باشگاه پرسپولیس منتشر شد، گفت: میزبانی تیم‌های ایرانی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.

در نشستی که امروز با حضور «مهدی علی‌نژاد» سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با «ویندسور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد، تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان کشور دفاع کند و با تایید ای. اف. سی تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

همچنین دیدار‌های ۲ تیم استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف طبق برنامه ریزی قبلی ای. اف. سی پنجم بهمن ماه در دبی برگزار می‌شود.

کنفدراسیون آسیا جمعه، ۲۷ دی ماه امسال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از سلب میزبانی باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان و بازی آن‌ها در کشور دیگری خبر داد که این تصمیم با واکنش زیاد اهالی فوتبال روبه رو شد.

مسوولان ورزش کشور و مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیز روز گذشته در موضع رسمی اعلام کردند، اگر قرار باشد در کشوری بی طرف میزبان تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا باشند، از حضور در این رویداد انصراف می‌دهند، اما حالا براساس توافقات انجام شده مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی در این تورنمنت برطرف شده است.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو، چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا هستند که با محرومیت از بازی‌های خانگی در این مسابقات روبرو شدند.

بر اساس این گزارش، مدیران این چهار باشگاه، نامه مشترکی را به امضا رساندند و آن را برای رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1398 ، کدخبر: 83645271 ، www.irna.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
اگه واقعا اینم نمیتونستن برگردونن بی عرضگیشون ثابت میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین