پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: 700 هزار دلار که امروز نزدیک به 9 و نیم میلیارد تومان است در گذشته به حساب برخی اشخاص واریز شده اما تاکنون سرنوشت آنها نامعلوم بوده است.

شعارسال: مهدی عبدالرزاقی شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: اعضای دوره پنجم شورا بدون سفارش‌های دیگران شهردار قزوین را انتخاب کرده و معتقدند بهترین انتخاب بوده است.               

وی گفت: شهردار قزوین با سوابق مدیریتی مشخص و دست پاک است و هر جا حضور داشته منشا خیر و برکت بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: معتقدم مدیری که 10 و 12 سال پشت میز نشسته و هر آنچه داشته رو کرده که این مدیران باید تغییر کنند و جای انها مدیران شایسته بیایند.

این مقام مسؤول ابراز کرد: این مدیران باید براساس اصلاح‌طلب، اصول گرا و خط فکری سیاسی انتخاب نشوند بلکه باید طبق توان تخصص و قدرت مدیریتی برگزیده شوند.

وی بیان کرد: 700 نفر پرسنل شهرداری به گزینش معرفی شدند که یکصد و 50 نفر آنها از سال 1396 تا 1397 بوده این آمار در حالی است که برخی مسؤولان همه بستگان خود را وارد مجموعه مدیریت شهری کردند و باید این موارد بررسی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: همچنین 700 هزار دلار که امروز نزدیک به  9 و نیم میلیارد تومان است به حساب برخی اشخاص واریز شده که سرنوشت آنها تاکنون نامعلوم بوده است.

وی بیان کرد: سرنوشت 13 زمین اعلام شده با کاربری‌های مختلف که بیشتر آنها فضای سبز بوده، باید مشخص شود که چه اتفاقاتی برای این زمین‌ها در سال‌های گذشته افتاده است.

عبدالرزاقی خاطرنشان کرد: همچنین هزینه فرودگاه و وام‌های بدون مجوز که بدون خبر شورا گرفته شده امروز باید اعضای شوراهای گذشته بیایند و در صحن علنی پاسخگو باشند که چرا اجازه دادند چنین اتفاقاتی بیفتد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2بهمن1398، کدخبر: 13981102000032: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
باید براساس اصلاح‌طلب، اصول گرا و خط فکری سیاسی انتخاب نشوند بلکه باید طبق توان تخصص و قدرت مدیریتی برگزیده شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
این مدیران باید براساس اصلاح‌طلب، اصول گرا و خط فکری سیاسی انتخاب نشوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین