پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
عصر چهارشنبه در یکی از سردترین روزهای زمستان سال 98 به عیادت شهید زنده ای رفتم، سیدی از تبار رسول خدا (ص)، سید محمد علوی تبار که خوزستانی ها و غیرخوزستانی ها او را به اسم آقای «کیاوش» می شناسد.

شعار سال:امروز عصر چهارشنبه در یکی از سردترین روزهای زمستان سال 98 به عیادت شهید زنده ای رفتم، سیدی از تبار رسول خدا (ص)، سید محمد علوی تبار که خوزستانی ها و غیرخوزستانی ها او را به اسم آقای «کیاوش» می شناسد.

قبل از انقلاب نطق های پرطنین، کوبنده، پرهیجان و حماسی او در رادیو نفت آبادان زبانزد خاص و عام بود. بعضی به دلیل همین نطق ها آقای کیاوش را شریعتی دوم می گفتند، که نه از تریبون حسینیه ای، بلکه از تربیون رادیو با مردم خوزستان و بلکه مردم سایر استان ها سخن می گوید. در منقبت اهل بیت (ع)، در مبارزه با ستم و ظلم و لزوم قیام در برابر ظلم و دعوت به توحید و دعوت به اتحاد و وحدت و یگانگی ملت معتقد به اسلام و رسول گرامی آن.

استاد کیاوش در آستانه نود سالگی است و از شهدای زنده ی هفتم تیر. ایشان در صحبتی که داشتیم به من می گفتند و در مصاحبه ای گفتند که «من در زیر آوار صدای الله اکبر، لا اله الا اللّه و شهادتین دوستان خودم را در دفتر مرکزی حزب، در آن فضای پر از غبار و تاریکی، دود و آتش و گرما می شنیدم و صدایی به من گفت که تو به شهادت نمی رسی چون تو میخواهی زنده بمانی.»

او ماند تا روایتگر مظلومیت شهدای هفتم تیر باشد که در راس آنان شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی بود.

استاد کیاوش چهره ای بسیار خوشنام، نام آشنا در خوزستان است. بعد از پیروزی انقلاب با فرمانداری آبادان کارش را شروع کرد، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان شد، از طرف مردم شریف آبادان به مجلس راه یافت و همچنین در مجلس خبرگان قانون اساسی حضور پیدا کرد و در کسوت معلمی سالهای پس از مجلس در تهران دروس معارف اسلامی را به علاقه مندان و شیفتگان معارف دینی آموزش میداد.

امیدوارم خداوند به این سید پاک از نسل رسول الله (ص) شفای کامل عنایت کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جماران،تاریخ انتشار:2بهمن،کد خبر: 1334822،www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین