پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۴۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
داور لیگ برتری ایران گفت: در حال حاضر خیلی خوب قضاوت می‌کنند و این قضاوت را هم در لیگ برتر و هم در لیگ‌های پایین‌تر شاهد هستیم.

شعار سال: موعود بنیادی‌فر، داور لیگ برتری درخصوص کیفیت داوری‌ها در نیم فصل اول اظها کرد: قضاوت‌های خوبی داشتیم و  خوشبختانه در تعطیلات نیم فصل هم دوره‌های آموزشی برگزار شد که به نظر مثمر ثمر خواهد که به امید خدا نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.

او با اشاره به اشتباهات داوری افزود: اشتباه داوری همیشه وجود دارد به همین دلیل سیستم‌های «وی ای آر» وارد فوتبال شد. الان همه کشورهای پیشرفته با علم روز پیش می‌روند و از این سیستم و تکنولوژی به خوبی استفاده می‌کنند. ما هم باید همین روند را با وجود همه مشکلاتی که داریم در فوتبالمان اجرا کنیم.

بنیادی‌فر در خصوص هجمه‌های صورت گرفته علیه داوری نیز توضیح داد: متاسفانه این اتفاق در کشورما بسیار زیاد است و مقصر اول هم خود ما داوران هستیم که با قاطعیت در این خصوص برخورد نمی‌کنیم در کنار این کمیته انضباطی ما هم خیلی محکم با این مسئله برخورد نمی‌کند. اما با توجه به قوانین جدیدی که آمده و داوران می‌توانند به کادرفنی تیم‌ها هم کارت بدهد کمی اوضاع بهتر شده است.

او در پایان گفت: داوران ما در حال حاضر خیلی خوب قضاوت می‌کنند و این قضاوت را هم در لیگ برتر و هم در لیگ‌های پایین‌تر شاهد هستیم. هر چند که برخی از داوران لیگ برتر در بازی‌های حساس رقابت‌های لیگ دسته یک را هم قضاوت می‌کنند  ولی داوران جوانی که وارد این عرصه شدند واقعا کار بلد و خوب هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 5 بهمن 98، کد مطلب: 954877: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
خدا وکیلی کیفیت داوری تو ایران خوبه ولی حمایت از داوران کمه و حرف پشت سرشون زیاد قضاوت بسیار کار دشواری هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین