پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۶۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
یکی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه ‌در تایید صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نباید مسامحه شود، گفت:‌ قوه قضائیه باید با نمایندگان رد‌صلاحیت شده به دلیل فساد مالی برخورد کند.

شعار سال: آیت‌الله سبحانی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رد صلاحیت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: مجلس در راس امور است و نباید در تایید صلاحیت افراد مسامحه شود و نباید افرادی در این نهاد مهم حضور یابند که متهم به فساد هستند.

این مرجع تقلید از تلاش‌های رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی قدردانی کرد و گفت: این اقدامات موجب امیدواری مردم شده است.

وی انتصاب مدیران لایق و شایسته را به رئیس قوه قضائیه گوشزد کرد و یادآور شد: باید در مناسب قضایی افرادی انتصاب شوند که علاوه بر همه شرایط یک مدیر خوب، انقلابی و مومن هم باشند.

آیت‌الله سبحانی زیرکی و هوشمندی را از ویژگی‌های مدیران دستگاه قضا برشمرد و گفت: باید بدون ملاحظه و توصیه دیگران با افرادی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند با قاطعیت برخورد کرد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به زندانیان مهریه گفت: گرچه یکی از اقدامات رئیس قوه قضائیه آزادی زندانیان مهریه بوده اما این مسئله باید به صورت لایحه قانونی تصویب شود و در کل کشور به مرحله اجرا گذاشته شود.

آیت الله سبحانی تاکید کرد: باید در اسناد ازدواج به جای واژه عندالمطالبه واژه عند الاستطاعه گنجانده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 6 بهمن  98، کد مطلب: 2189638: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
چطور دوره قبلی این نمایندگانی که رد صلاحیت میشن تایید شده بودن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
یک سوم کمه کلشون باید رد صلاحیت بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین