پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
نخستین نشست مشترک مدیران و کارشناسان دفتر نظرات بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور با مسئولین شرکت خدماتی شهرک صنعتی چرمشهر و تشکل‌ها و اتحادیه‌های تولید کننده پوست و چرم در حضور نمایندگان اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

شعار سال:نخستین نشست مشترک مدیران و کارشناسان دفتر نظرات بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور با مسئولین شرکت خدماتی شهرک صنعتی چرمشهر و تشکل‌ها و اتحادیه‌های تولید کننده پوست و چرم در حضور نمایندگان اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این نشست در حالی در واپسین روز د‌ی‌ماه امسال برگزار شد که «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس این سازمان، به دلیل نگرش مسئولانه به اهمیت موضوع حمایت از صادرات غیر نفتی کشور، در برنامه ای از پیش تعیین نشده، مهمان این جمع بود. این جلسه با هدف هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان سیستم حاکمیتی و نظارتی کشور با تشکل‌های بخش خصوصی مرتبط با تولید و صادرات چرم تشکیل شد.

«دکتر سامد برومندفر»، مدیر کل دفتر نظرات بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان میزبان این نشست، به بیان سیاستهای کلی سازمان دامپزشکی کشور در راستای حمایت از صنعت پوست و چرم کشور پرداخت.

لزوم بازنگری فوری در ضوابط و مقررات بهداشتی کارخانجات آماده‌سازی و فراوری پوست و چرم با بهره گیری از نظرات تشکل‌های بخش خصوصی، ساماندهی بهداشتی واحدهای فرآوری پوست، شناسنامه‌دار کردن واحدها و محصولات و تسهیل در امر صدور پروانه‌های بهداشتی بهره‌برداری واحدهای موجود در چرمشهر با توجه به ضوابط مربوطه، استقرار مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی متناسب با حجم فعالیت واحدها در شهرک چرمشهر از اهم موضوعاتی بود که دکتر برومندفر به تفصیل بیان کرد و تصمیمات فنی و اجرایی لازم اتخاذ گردید.

در ادامه این نشست صمیمی، رفیعی‌پور نیز ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات مسئولین شهرک صنعتی چرمشهر و رئیس و اعضای هیات‌مدیره تولید کنندگان چرم ایران، براهمیت حمایت از صادرات غیرنفتی در کشور اشاره کرده و دستورات لازم را برای تسهیل در امر تولید و صادرات پوست‌های فراوری شده و چرم به دفاتر ذیربط سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان تهران ابلاغ کرد.

در پایان، برومندفر ضمن تشکر از حضور موثر و فعال مدعوین در جلسه، ابراز امیدواری کرد با عملیاتی شدن مصوبات این جلسه توسط طرفین و تداوم اینگونه نشست‌ها و هم اندیشی مستمر سیستم حاکمیتی با ذینفعان و تشکل­های صنفی مرتبط، موجبات هموار شدن مسیر فعالیت کارخانه‌های فرآوری پوست در کشور و رونق روز افزون صنعت تولید و صادرات چرم ایران را فراهم آورد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر،تاریخ انتشار:6بهمن1398،کد خبر:55153،hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین