پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
تیم کوک؛ مدیرعامل اپل می گوید 5G در شرکت اپل هنوز در مراحل ابتدایی خود است حتی اگر رقیبی مانند سامسونگ در حال فروش تلفن های 5G باشد.
شعارسال: تیم کوک؛ مدیرعامل اپل می گوید 5G در شرکت اپل هنوز در مراحل ابتدایی خود است حتی اگر رقیبی مانند سامسونگ در حال فروش تلفن های 5G باشد.
 
تیم کوک؛ مدیرعامل اپل می گوید 5G در شرکت اپل هنوز در مراحل ابتدایی خود است حتی اگر رقیبی مانند سامسونگ در حال فروش تلفن های 5G باشد.
 
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک ، مدیرعامل اپل به تحلیلگران وال استریت گفت که فناوری شبکه بی سیم 5G هنوز در "مراحل اولیه" است و هر گونه سؤالی را در مورد آیفون 5G تا اطلاع ثانوی بی پاسخ خواهد ماند.
 
در حال حاضر شبکه های 5G حتی در ایالات متحده کمیاب هستند ، اما سازندگان بزرگ تلفن های هوشمند مانند سامسونگ ، هواوی و ال جی تلفنهای 5G را راه اندازی کرده اند که از شبکه بی سیم نسل بعدی پشتیبانی می کند.سخنان کوک در حالی مطرح می شود که انتظار می رود اپل در پاییز آیفون 5G را به بازار عرضه کند.
 
اما تیم کوک ، مدیرعامل اپل معتقد است که شبکه بی سیم نسل بعدی هنوز در روزهای ابتدایی خود است. کوک در پاسخ به سوال تحلیلگران درباره برنامه های احتمالی اپل برای اتصال 5G به آیفون های آینده گفت: "با توجه به  نوظهور بودن اینترنت 5G، ما عجله ای برای این  تکنولوژی نداریم."
 
اگرچه اصطلاح 5G جدید نیست، اما سال 2019 سالی بود که بسیاری از سازندگان تلفن های هوشمند و اپراتورهای بی سیم اجرای گسترده تر این فناوری را آغاز کردند. گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ ، گلکسی S10 ، از نسخه های 5G است. سازندگان تلفن های اندرویدی مانند وان پلاس، موتورولاو LG دستگاه هایی با قابلیت 5G به فروش می رسند.اما حتی در ایالات متحده ، پوشش 5G نسبتاً محدود است. به طور مثال شبکه 5G Verizon فقط در 31 شهر در دسترس است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب    ،تاریخ انتشار: 9   بهمن    1398،کدخبر:  526766 ،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین