پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
مدیر کل ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار برای مقابله با پدیده گرد و غبار در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

شعار سال: محمد طهماسبی مدیر کل مقابله با پدیده گردو غبار، با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای مقابله با پدیده گرد و غبار اظهار کرد: در سه سال گذشته از محل صندوق توسعه در سال ۹۶ و ۹۷، ۲۵۰ میلیون دلار و در سال ۹۸، ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار برای مقابله با پدیده گرد و غبار در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

مدیر کل ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: طبق آخرین تحقیقات نزدیک به ۳۵ میلیون هکتار از اراضی کشور ما با کاربری‌های مختلف درگیر پدیده گرد و غبار هستند.

او در ادامه بیان کرد: در سال جاری برخلاف سال گذشته که تاکید بر استان خوزستان بود، امسال علاوه بر تعهدات قبلی درخصوص استان خوزستان به صورت نوبتی؛ تمرکز بر استان‌های شرقی است که درگیر مسئله گرد و غبار  هستند.

طهماسبی با اشاره به اینکه ۶ درصد این اعتبار در سال جاری نیز مختص به استان خوزستان است، افزود: برای مقابله با پدیده گرد و غبار علاوه بر خوزستان امسال تمرکز بر استان‌های شرقی، چون سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و هرمزگان بوده است.

مدیر کل مقابله با پدیده گردو غبار گفت: از ۱۰۰ میلیون اعتبار اختصاص یافته در سال ۹۸ برای مقابله با پدیده گرد و غبار ۳۰ میلیون یورو مستقیما برای نوسازی تاسیسات برق که آسیب دیده اند در نظر گرفته شد و از همان اول در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1398، کدخبر: 7223415، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
میشه بدونیم دقیقا چه کاری جز تعطیلی دماوند و فیروزکوه کردین ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین