پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
دناپلاس توربوشارژ اتوماتیك با حجم موتور 1700 سی.سی دارای حداكثر توان موتور 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداكثر گشتاور 215 نیوتن متر در 2200 تا 4800 دور در دقیقه،‌ دارای استانداردهای آْلایندگی یورو 5 است.

شعار سال: خط تولید آزمایشی محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیك با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره برداری رسید.

در مراسمی که به همین عنوان در شرکت ایران خودرو برگزار شد مسئولان این شرکت اعلام کردند خط تولید دناپلاس توربوشارژ اتوماتیك تا پایان امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

بر اساس این گزارش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیك با حجم موتور 1700 سی.سی دارای حداكثر توان موتور 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداكثر گشتاور 215 نیوتن متر در 2200 تا 4800 دور در دقیقه،‌ دارای استانداردهای آْلایندگی یورو 5 است.

اولین تصاویر رسمی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک منتشر شد /  افتتاح خط تولید به صورت آزمایشی در ایران خودرو (+ تصاویر)

 این خودرو تمامی امکانات دنا پلاس توربو را دارا بوده و فقط در نوع اتوماتیک فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است در بحث ظاهری هیچ تفاوتی میان دنا پلاس توربو دنده ای و نمونه اتوماتیک وجود ندارد و  تنها نکته مشهود حذف نشان TURBO از روی درب صندوق این خودرو است و جای نوشته +DENA نیز تغییر کرده و نماد ۶AT به عقب خودرو اضافه شده است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1398، کدخبر: 712609، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین