پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
فرزاد آشوبی بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: همچون چند دربی‌های گذشته شاهد یک بازی بی‌برنامه و بی‌هدف از دو تیم بودیم و سرمربیان هیچگونه تاکتیک خاصی برای این بازی نداشتند.

شعار سال:بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: همچون چند دربی‌های گذشته شاهد یک بازی بی‌برنامه و بی‌هدف از دو تیم بودیم و سرمربیان هیچگونه تاکتیک خاصی برای این بازی نداشتند.

 در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرزاد آشوبی، هافبک سابق سرخابی‌های پایتخت درخصوص عملکرد دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی 92 در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: متاسفانه همچون چند دربی‌های گذشته شاهد یک بازی بی‌برنامه و بی‌هدف از دو تیم بودیم و سرمربیان هیچگونه تاکتیک خاصی برای این بازی نداشتند. گل‌هایی که در این بازی به ثمر رسید روی خلاقیت بازیکنان و همچنین اشتباه مدافعان به دست آمد و هیچگونه کار تیمی در این بازی وجود نداشت.

آشوبی همچنین با اشاره به بی‌برنامه‌گی دو تیم گفت: استقلال زمانی که در بازی جلو افتاد برنامه‌ای نداشت که گل زده را حفظ کند و به دفاع رفت و در طرف مقابل پرسپولیس نیز تاکتیک خاصی برای زدن گل تساوی و برتری در بازی نداشت و فقط بازیکنان توپ‌ها را بی‌هدف روی دروازه استقلال می‌ریختند. البته این مشکل ریشه‌ای است و ربطی به فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی ندارد. ما در ارکان فوتبال با مشکل مواجه هستیم و در همه تیم‌ها نیز این موضوع دیده می‌شود.

وی در ادامه درباره تعویض تیم‌ها نیز خاطرنشان کرد: با توجه به روند بازی هر دو مربی دست به تعویض زدند که در این بین تعویض‌های گلمحمدی بیشتر جواب داد و تیم پرسپولیس توانست به گل تساوی این بازی برسد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:17بهمن،کد خبر: 960988،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
این فرزاد آشوبی بازیکن درست حسابی هم نبود حالا در مورد بقیه هم نظر میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین