پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
یکی از مهمترین مطالبات مردم در طی 40ساله گذشته بحث بازگشایی و تعریض صعب العبورترین جاده روستایی شهرستان لنده یعنی روستای عروه بوده است که پس از پیگیری های فرماندار این شهرستان و همکاری بنیاد علوی عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

شعار سال:  امروزه توجه به مبحث راه به عنوان یکی از اثرگذارترین مطالبه شهروندان تلقی می شود که رفع این مشکل باعث رونق در تولید و افزایش سطح رضایت مندی عمومی خواهدشد.

جاده روستای عروه یکی از صعب العبورترین راه های روستایی در بخش مرکزی شهرستان لنده است که طی سال های گذشته تلاش های زیادی برای بازگشایی این راه روستایی صورت گرفته است و اعتباراتی نیز در این حوزه هزینه شده است که به دلیل عمق محرومیت و کوهستانی بودن جواب گوی نیاز این مطالبه به حق مردم منطقه نبوده است و در طی چند سال گذشته نیز این محور به دست فراموشی سپرده شد.

فرماندار شهرستان لنده در روز تودیع و معارفه خود پیگیری طرح های نیمه تمام به خصوص مشکلات عمرانی و زیر ساختی را یکی از مهمترین برنامه های کاری خویش دانست و اظهارکرد: بنده فقط برای خدمت به مردمی آمده ام که هنوز طعم تلخ محرومیت را پس از سال ها می چشند و امیدواریم بتوانیم با تخصصی که در حوزه مسائل عمرانی دارم بتوانم گام مهم برای توسعه شهرستان لنده بردارم.

امروز و پس از گذشت کمتر از هشت ما از انتصاب وی شاهد پیشرفت های قابل قبولی در حوزه پروژه های عمرانی در سطح شهرستان لنده هستیم که با پیگیری های فراوان وی  و با همکاری بنیاد علوی بیش از چهارمیلیارد ریال اعتبار خارج از حوزه اعتبارات شهرستانی و استانی برای بازگشایی و تعریض نقاط کلیدی و حساس جاده صعب العبور عروه تامین اعتبار و هم اکنون عملیات اجرایی این محور در حال کار است.

سید خدادوست موسوی به همراه بخشدار مرکزی و رئیس اداره راهداری شهرستان لنده در بازدید از جاده عروه گفت: امروز و پس از پیگیری های زیاد با همکاری خوب بنیاد علوی شاهد تعریض و بازگشایی صعب العبور ترین محور روستایی در شهرستان لنده هستیم.

وی افزود: هرچند میزان اعتبار موجود پاسخگوی نیاز پروژه نیست ولی در کمیته برنامه ریزی سال آینده امیدواریم بتوانیم اعتباراتی خوبی برای تکمیل جاده عروه در نظیر بگیریم تا مشکلات شهروندان این روستا به طور کامل رفع شود.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: باتوجه به سنگلاخی بودن و کوهستانی بودن این جاده کار دستگاه های راهسازی خیلی خیلی سخت است ولی با جدیت پیمانکار امیدواریم بخش اعظمی از مشکلات این راه روستایی رفع شود.

گفتنی است روستای عروه با جمعیتی بیش از ۲۳ خانوار با لنده مرکز این شهرستان ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 19بهمن1398 ، کدخبر: 143264: sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین