پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی بر ضروت به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین - رشت تاکید کرد.

شعار سال:وزیر راه و شهرسازی بر ضروت به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین - رشت تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل جاده‌ای، «محمد اسلامی» با حضور در قرارگاه مرکزی و در جمع کارگروه مدیریت بحران پدافند عامل این سازمان، ضمن قدردانی از زحمات راهداران و همکاران پلیس راه برای باز نگهداری محورهای مواصلاتی طی دو روز گذشته به ویژه شب گذشته و امروز، بر ضروت به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه ای برای بازگشایی محور قزوین - رشت تاکید کرد.

وی با صدور دستور رسیدگی و امدادرسانی به افرادی که در جاده‌ها به علت نبود تجهیزات زنجیر چرخ و ملزومات زمستانی گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: در این محور تا حدودی، دسترسی به امکانات حاشیه‌ای وجود دارد اما لازم است مجموعه راهداری با اولویت دادن به امداد این هموطنان در راهدارخانه‌ها و سایر مراکز پیش بینی شده، اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی با توجه به گزارشات دریافتی مستقیم از دوربین‌ها و گزارش قرارگاه از روند عملیاتی و اجرایی، ابراز امیدواری کرد:ان‌شاء الله امروز در کمترین زمان ممکن این محور به طور کامل بازگشایی شود.

وزیر راه وشهرسازی همچنین با حضور در مرکز مدیریت راه‌های کشور، ضمن رصد تصویری و آنلاین همه محورهای مواصلاتی از طریق دوربین های نظارت تصویری این مرکز، در جریان آخرین وضعیت محور آزادراه قزوین - رشت که قسمتی از آن به علت بارش برف و کولاک سنگین مسدود شده‌ است، قرار گرفت و دستورات جدی برای بازگشایی آن صادر کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:22بهمن1398،کد خبر:83671090،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین