پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
در پی کاهش قیمت برنج هندی و پاکستانی گمرک مصوبه کارگروه تنظیم بازار در خصوص «اخذ مابه التفاوت ریالی» از برنج وارداتی را ابلاغ کرد.
کاهش قیمت جهانی هم برنج را در ایران ارزان نکرد

شعار سال: در پی کاهش محسوس قیمت برنج وارداتی هندی و پاکستانی کارگروه تنظیم بازار به جای کاهش قیمت برنج وارداتی در کشور مقرر کرد  تا سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان به ازاء هر کیلوگر برنج هندی و پاکستانی به ترتیب 10 هزار و 5 هزار ریال (مطابق جدول ذیل) مابه التفاوت ریالی اخذ و به خزانه داری کل کشور واریز نماید.

این تصمیم که به نظر می رسید اجرای آن در آستانه شب عید و با توجه به شرایط اقتصادی کشور با مخالفت هایی همراه باشد در تاریخ 13 بهمن ماه در نامه علی وکیلی مدیر کل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک به تمامی گمرکات کشور ابلاغ شد تا عملا شاهد کاهش قیمت برنج وارداتی در کشور نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی فودپرس، تاریخ 24 بهمن 98، کد مطلب: 6044: www.foodpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین