پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با «کو هیون جین» برخورد کند چرا که اشتباه این داور بسیار فاحش و عجیب بود و سرنوشت یک مسابقه را تغییر داد.
 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با «کو هیون جین» برخورد کند چرا که اشتباه این داور بسیار فاحش و عجیب بود و سرنوشت یک مسابقه را تغییر داد.
 
«علی فتح‌الله‌زاده» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال شایسته برتری برابر الاهلی عربستان بود اما لطف داور این مسابقه باعث شد تا آبی‌پوشان تهرانی با تمام شایستگی‌هایی که داشتند شکست بخورند.
 
وی افزود: همه کارشناسان داوری متفق‌القول بر این باور هستند گل استقلال کاملا درست بود و جای سوال دارد چطور کمک داور چنین گل سالمی را به راحتی نادیده گرفت.
 
فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: استقلال با تمام کمبودهایی که از نظر بازیکن در این مسابقه داشت توانست نمایش خوبی را به اجرا بگذارد و این نشان می‌دهد تیمی یکدست و پر قدرت داریم که با تمام وجود برای موفقیت و سربلندی استقلال تلاش می‌کنند.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال  تصریح کرد: شکست برابر الاهلی چیزی از ارزش‌های مجیدی و بازیکنان با غیرت استقلال کم نمی‌کند و به طور حتم در مسابقات آینده به آنچه شایسته نام بزرگ استقلال خواهیم رسید.
 
وی تاکید کرد: استقلال به طور حتم از گروه اول لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد و راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها خواهد شد.
 
فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با داور این مسابقه برخورد کند چرا که اشتباه این داور بسیار فاحش و عجیب بود و سرنوشت یک مسابقه را تغییر داد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایرنا  ،تاریخ انتشار:   29 بهمن  1398،کدخبر: 83679769  ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین