پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
سلطانی فرگفت: از ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته، حمایت‌های مختلف انجام می شود.

شعار سال:  مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ، در پاسخ به این سؤال هدف‌گذاری وزارت ورزش در المپیک چیست؟، اظهار داشت: همه با هم برای «کسب نتیجه در المپیک» بسیج شده‌ایم و کاری غیر از این هم نداریم.

او افزود: تمام توان وزرات ورزش و فدارسیون‌ها برای کسب سهمیه به‌کار گرفته شده تا کسانی‌که سهمیه المپیک گرفته، مراحل آماده‌سازیشان انجام و اردو‌ها و اعزام‌های مناسبی برای آمادگیشان برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته، حمایت‌های مختلف انجام و هدفمان این است که مسائل معیشتی قهرمانان را حل و فصل کنیم.

او بیان کرد: مجموعه وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از دو سال گذشته امکانات خود را در تعامل بسیار نزدیکی برای کسب نتایج مناسب در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ متمرکز کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما هیچ مشکلی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نداریم ولو اینکه در بازی‌های سالنی شاهد حضور بانوان هستیم اما در ورزشگاه‌های فوتبال هر وقت آستانه تحمل تماشاگران بالاتر رفت در مسابقات فوتبال هم شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 1اسفند1398 ، کدخبر: 7254171: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین