پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۲۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
یکی از معضلات اصلی ما امسال در بخش فعالیت‌های فرهنگی است و تا امروز نتوانستیم ریالی در حوزه فرهنگی به آموزشکده و دانشکده‌ها پرداخت کنیم.

شعار سال:رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با اشاره به عدم اختصاص بودجه فرهنگی این دانشگاه گفت:یکی از معضلات اصلی ما امسال در بخش فعالیت‌های فرهنگی است و تا امروز نتوانستیم ریالی در حوزه فرهنگی به آموزشکده و دانشکده‌ها پرداخت کنیم.

وی افزود: در سال ۹۸ فقط ۱۷ درصد بودجه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای محقق شده است، در صورتی که دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی عریض و طویل است که در ۱۱۱ شهر ۱۷۶ مرکز یا آموزشکده و دانشکده در سطح کشور دارد و این مبلغ ۱۷ درصد زیر یک میلیارد تومان است و واقعا هیچ کاری در حوزه فرهنگی انجام نشده است.

مهدی اضافه کرد:البته کار‌های فرهنگی از منابع دیگری تاکنون انجام شده است، اما تخصیص بودجه‌ها اصلا مناسب نبود.

وی خاطرنشان کرد: بودجه‌ای که سال ۹۸ مصوب شد، مبلغ مناسبی بود و اگر محقق می‌شد، تمام برنامه‌های پیش بینی شده اجرایی می‌شد. بر اساس گفته مسئولین سایر دانشگاه‌ها وضعشان بهتر از ما نیست.

مهدی اضافه کرد: سرانه فرهنگی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حدود ۱۰ هزار تومان در یک سال است، که مقدار آن بسیار کم است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ: 02 اسفند 98، کد خبر: 4858355، snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین