پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
هر دو خرید خارجی پرسپولیس در زمستان عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند و کاش سرخ پوشان هم به جای هدر دادن دلارهای بیت المال مانند استقلال گزینه داخلی جذب می کردند.

هدر دادن دلارهای بیت المال بدون هیچ نتیجه

شعار سال:پرسپولیس در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر با وجود آنکه مشکلات زیادی در خط حمله داشت و علیپور تنها بود اما با صدرنشینی نیم فصل را به پایان رساند.

از همان بازی های پایانی فصل قبل معلوم بود که خط حمله پرسپولیس نیاز به تغییرات اساسی دارد.

جونیور بازیکن برزیلی با چراغ سبز کالدرون به پرسپولیس پیوست اما این بازیکن اصلا در حد و اندازهای لیگ سه ایران هم نبود و خیلی زود پرونده او بسته شد. سرخ پوشان با درخشش ترابی و البته امیری و رادوشویچ نیم فصل را با قهرمانی به پایان رساندند.

با آمدن یحیی که مشکلات خط حمله کاملا نمایان بود. مدیریت جدید از بودجه دولتی خود برای جذب مهاجمان جدید استفاده کرد و درحالی که پیش بینی می شود گزینه داخلی راهی سرخ پوشان شود دو مهاجم خارجی جذب شدند.

مهاجمان پرسپولیس در این ۵ بازی بعد از آمدن یحیی گل محمدی با همدیگر موفق به زدن حتی یک گل هم نشده اند.

اوساگونا در هر ۵ دیدار سه بازی در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی به میدان رفته اما تنها یک پاس گل در داربی داده است و این به خوبی نشان می دهد که اصلا خرید خوبی برای تیمش نبوده است.

این مهاجم نیجریه ای فعلا در ترکیب پرسپولیس جا نیفتاده است و بیشتر نقشی را برعهده گرفته که پیش از این گادوین منشا داشت البته منشا خیلی بهتر و تاثیر گذار تر از اوساگونا بود. این بازیکن نیجریه ای در دوران حضورش در ذوب آهن بسیار بهتر بازی می کرد. او ضربات سر را به خوبی می زد اما در پرسپولیس با وجود قد بلندی که دارد در زدن ضربات سر هم ناکام است و می توان به جرات گفت که تا الان و بعد از این ۵ بازی تنها کمی بهتر از جونیور بوده است.

و اما خرید بعدی دیگر پرسپولیس استوکس مهاجم سابق تراکتور سازی است که او برخلاف اوساگونا تنها در دقایق پایانی به بازی گرفته می شود و نه گلی زده و نه پاس گلی هم داده است. سوالی که وجود دارد و باید مدیریت و کادر فنی پرسپولیس جواب دهند این است که چرا بازیکنی را که ناآماده است در زمستان جذب می کنید؛ آن هم در شرایطی که تنها چند روز قبل از آغاز نیم فصل دوم بود؟

بسیار بعید است که استوکس و اوساگونا برای فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند. اگر آنها از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار ندارند پس چرا جذب شدند؟ آیا بهتر نبود که به جای آوردن این بازیکن خارجی که قطعا پول زیادی برای آنها داده شده است با یک مهاجم داخلی آماده قرارداد امضا می شد؟

و یا اینکه پولی را که صرف این دو بازیکن خارجی شد به بازیکنان کنونی داده می شد تا آنها با انگیزه بهتری بازی کنند و دست به اعتصاب نزنند؟

استقلال در زمستان تنها یک مهاجم داخلی جذب کرد که بسیار خوب ظاهر شده است و توانسته در ۶ بازی ۶ گل به ثمر رساند این درحالی است که اصلا پولی هم دریافت نکرده است. بهتر بود که پرسپولیس هم به جای جذب دو مهاجم خارجی یک مهاجم داخلی آماده را مانند استقلال جذب می کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ: 02 اسفند 98، کد خبر: 598601892752، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین