پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد، از اقدامات ارزشمند این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، در دیدار با اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد، از مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک به دلیل توجه ویژه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های فرهنگی، آموزش و اجتماعی قدردانی کرد و همت این بانک را در ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق محروم کشور ارزشمند خواند.

بر اساس این خبر، در این دیدار مهندس دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد نیز با ارایه گزارشی از اقدامات این بانک در راستای عمل به رسالت‌های اجتماعی به خصوص در امر ساخت مدرسه و کتابخانه در نقاط کمتر توسعه یافته و همچنین کمک به هم‌وطنانمان در مناطق سیل‌زده، یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های بانک‌پاسارگاد را کمک به ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور خواند.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، 6 مدرسه در مناطق مختلف استان‌های لرستان و خوزستان افتتاح کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 5 اسفند 98، کد مطلب: 974: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
مسئولیت اجتماعی باید توسط سایر بانک ها هم دنباله گیری شود. فقط چهار بانک دولتی و خصوصی کشور هستند که به بحث مسئولیت اجتماعی توجه خاص دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین