پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۶۳۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
آرش شهابی، فعال مدنی در یادداشتی کوتاه نوشته است: «کرونا، بی عدالتی نظام آموزشی را حل کرد و موجب شد که مدارس خاص و عام و همچنین کلاس های خصوصی و آزمون های کنکوری و... تعطیل و این نگاه تبعیض آمیز به دانش آموزان حذف شود».
شعارسال: آرش شهابی، فعال مدنی در یادداشتی کوتاه نوشته است: «کرونا، بی عدالتی نظام آموزشی را حل کرد و موجب شد که مدارس خاص و عام و همچنین کلاس های خصوصی و آزمون های کنکوری و... تعطیل و این نگاه تبعیض آمیز به دانش آموزان حذف شود».

عمده جمعیت دانش آموزی کشور در مدارسی عادی حضور دارند که خاص و غیر انتفاعی نیستند،تراکم جمعیتی این مدارس، نبود امکانات بهداشتی حتی در سطح شهر و .. جملگی، مسئولین را متعاقد به تعطیلی مدارس خواهد کرد در کنار این امر دانش آموزانی که امکان خرید حداقل امکانات بهداشتی را ندارند قطعا امکان خرید مجموعه های کمک آموزشی را هم نخواهند داشت .
 
لذا با ملاحظات فوق پیشنهاد می گردد دولت اعتباری خاص تخصیص دهد تا شبکه آموزش وقت بیشتر و کیفی تری را به تولید و پخش  آموزش دروس بخصوص برای دانش آموزان پایه دوازدهم قرار دهد.
 
براین اساس ضروریست که مسئولین وزارت علوم نیز زمان برگزاری آزمون کنکور را به تعویق انداخته تا بلکه فرصت مطالعه بیشتری برای دانش آموزان فراهم گردد .
 
البته به رغم تمام این نگرانیها، کرونا بی عدالتی نظام آموزشی را حل کرد و موجب شد که مدارس خاص و عام و همچنین کلاسهای خصوصی و آزمونهای کنکوری و... به نوعی تعطیل و این نگاه تبعیض آمیز حذف و دانش آموزان در یک شرایط قرار گیرند ، تا این بار توانایی یادگیری آنها مورد سنجش قرار گیرد نه آموخته هایشان
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری کردپرس  ،تاریخ انتشار:   9 اسفند 1398،کدخبر:   210761،www.kurdpress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین