پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
ارتش روسیه قصد دارد اولین ناوچه جنگی تحت فرماندهی نظامیان زن را در دریای سیاه مورد استفاده قرار دهد.روزنامه اردنی الدستور به نقل از سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه خبر داد 3 نظامی زن ارتش روسیه آموزش‌های لازم عملی و نظری در مورد موتور ناوچه، سلاح‌های به کار رفته در آن که به طور بی‌سیم کنترل می‌شوند و نیز سامانه‌های ناوبری را خواهند دید.

شعار سال: روزنامه اردنی الدستور به نقل از سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه خبر داد 3 نظامی زن ارتش روسیه آموزش‌های لازم عملی و نظری در مورد موتور ناوچه، سلاح‌های به کار رفته در آن که به طور بی‌سیم کنترل می‌شوند و نیز سامانه‌های ناوبری را خواهند دید.

آنها همچنین دوره‌های اطفای حریق و تخلیه افراد را هم فرا خواهند گرفت، تا روز 27 آوریل (8 اردیبهشت ماه 1399) ناوچه خود را تحویل بگیرند.

ناوچه «رپتور» با 17 متر طول و 4 متر عرض، دارای موتوری با قدرت 2هزار اسب بخار و سرعت 50 گره دریایی است. این ناوچه برای حمل نیروهای تکاور و ویژه و انجام ماموریت‌های خاص مناسب است.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 20 اسفند    98، کد خبر:   392018، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین