پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۹
وزارت دفاع آمریکا ممنوعیت ۶۰ روزه برای اعضای نظامی، غیرنظامیان پنتاگون و خانواده‌هایشان از مبدا به مقصد کشورهایی که به شدت درگیر کروناویروس هستند، اعمال می‌کند.

شعار سال: به نقل از پایگاه خبری هیل، محدودیت‌های جدید وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) که شامگاه چهارشنبه اعلام شد و از جمعه اجرایی می‌شود. تمام سفرها از مبدا، به مقصد و از طریق کشورهایی که در سطح ۳ ابتلا به کروناویروس از سوی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) قرار گرفتند و شامل چین، کره‌جنوبی، ایران و ایتالیا می‌شود، ممنوع خواهد بود. 

علاوه بر این، کارمندان غیرنظامی پنتاگون و اعضای خانواده نظامیان از سفر به کشورهای سطح ۲ که اکنون شامل ژاپن می‌شود، برای ۶۰ روز منع شدند.

کروناویروس تاکنون بیش از ۱۰۰۰ آمریکایی را مبتلا کرده و جان بیش از ۳۰ تن را در این کشور گرفته است.

تصمیم پنتاگون که پس از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای اعمال محدودیت مسافرتی از اروپا برای مدت ۳۰ روز اعلام شد، شامل حال هزاران عضو ارتش و خانواده‌هایشان می‌شود که اکنون در تاسیسات نظامی آمریکا در کره‌جنوبی، ایتالیا و ژاپن حضور دارند.

وزارت دفاع آمریکا همچنین برای ۶۰ روز آتی "پروتکل‌های بهداشتی ارتقا یافته" برای تمام افرادی که به کشورهای سطح ۲ یا سطح ۳ سفر کنند، در نظر می‌گیرد.

پنتاگون همچنین چهارشنبه اعلام کرد، شمار نیروهایی که انتظار می‌رود در یک رزمایش چند ملیتی در اروپا موسوم به "مدافع اروپا-۲۰" شرکت کنند، کاهش می‌دهد و علاوه بر این نیروهای آمریکایی را از یک مانور چند ملیتی در شمالگان در نروژ خارج می‌کند. این دو مانور به دلیل نگرانی از شیوع کروناویروس محدود شدند.

همچنین چندین رزمایش مستقر در کره‌جنوبی و دو رزمایش مشترک با رژیم صهیونیستی لغو شده است و شمار نیروهای شرکت‌کننده در عملیات چند ملیتی شیر آفریقایی کاهش یافته است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22اسفند1398 ، کدخبر: 98122216862: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین