پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از تمامی دستگاه های همراه اعم از جهادکشاورزی, سپاه, دهیاری و شهرداری ها در ضدعفونی سازی معابر تصریح کرد:طی یک هفته گذشته همراهی مردم جهت در خانه ماندن , تعدیل ساعت اصناف و رعایت بهداشت عمومی موجب کاهش مراجعات به مراکز درمانی شد اما در شب گذشته حضور مردم در خیابان ها نگران کننده بود که امیدوارم اصناف با رعایت ساعت کاری و مردم با رعایت در خانه ماندن مردم زمان گذر از بحران کرونا را تسریع می کنند.
شعارسال: استاندار گلستان با اشاره به نیازهای درمانی استان جهت مقابله با کرونا اظهار کرد: همراهی ۱۲ و نیم میلیاردی خیرین گلستان تا کنون برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی شایسته تقدیر است.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان, هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از تمامی دستگاه های همراه اعم از جهادکشاورزی, سپاه, دهیاری و شهرداری ها در ضدعفونی سازی معابر تصریح کرد:طی یک هفته گذشته همراهی مردم جهت در خانه ماندن , تعدیل ساعت اصناف و رعایت بهداشت عمومی موجب کاهش مراجعات به مراکز درمانی شد اما در شب گذشته حضور مردم در خیابان ها نگران کننده بود که امیدوارم اصناف با رعایت ساعت کاری و مردم با رعایت در خانه ماندن مردم زمان گذر از بحران کرونا را تسریع می کنند.
 
وی گفت: همراهی ۱۲ و نیم میلیاردی خیرین گلستان تا کنون برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی نظیر تخت ICU , ونتیلاتور و دیگر وسایل مورد نیاز در سطح استان و حتی کشور کم سابقه و شاید بی نظیر بوده و شایسته تقدیر است.
 
وی افزود: مقرر گردیده تمام اتومبیل هایی که از استان خارج می شوند تحت کنترل جدی قرار گیرند تا مبادا مبتلایان به استان های دیگر وارد شوند و البته این قاعده در تمام استان ها رعایت خواهد شد.
 
استاندار گلستان با اشاره به اقدامات شهرداری گرگان یادآور شد: ۳۰۰ هزار ماسک و ۲۰۰ دستگاه تب سنج بواسطه خواهرخواندگی گرگان و گوانگ جو به استان ارسال خواهد شد.

استاندار گلستان یادآور شد: در ایام نوروز ۱۳۹۹ علاوه بر داروخانه های شبانه روزی ۵۰ درصد داروخانه های عادی یک روز درمیان تا ۱۸ فروردین به ارایه خدمت می پردازند.
 
حق شناس خاطر نشان کرد: تمامی مراکز دینی و مذهبی که در آن آیین های نوروزی برگزار می شود تعطیل خواهد بود و ورود و اسکان هرگونه میهمان بومی و غیربومی در مهمانسراهای ادارات ممنوع است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    برنا ،تاریخ انتشار:    26 اسفند 1398،کدخبر:   978336 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین