پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
محمدابراهیم جرجانی اظهارکرد: ظهر شنبه اولین جلسه شورای شهر گرگان در سال جدید تشکیل و در آن بودجه سال ۹۹ شهرداری گرگان تصویب شد.
شعارسال: نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان مصوب شد.
 
محمدابراهیم جرجانی اظهارکرد: ظهر شنبه اولین جلسه شورای شهر گرگان در سال جدید تشکیل و در آن بودجه سال ۹۹ شهرداری گرگان تصویب شد.
 
وی افزود: رقم بودجه ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و نسبت به بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی سال قبل، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
 
جرجانی با بیان اینکه بودجه سال قبل شهرداری گرگان محقق شده است، گفت: شهرداری گرگان مصمم است که در سال جاری فاز اول شهربازی گرگان را افتتاح کند بنابراین نیاز به بودجه قابل توجه برای ایجاد زیرساخت ها بود که این امر در بودجه لحاظ شد.
 
وی توضیح داد که فاز اول شهربازی از قبیل پیکره بندی و زیرساخت ها با سرمایه گذاری شهرداری اجرا و در فاز دوم از همراهی سرمایه گذاران استفاده خواهیم کرد.
 
جرجانی با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان از بودجه مصوب به شهربازی اختصاص دارد، ادامه داد: بازگشایی گره ترافیکی ورودی شرقی گرگان با ایجاد زیرگذر، رفع مشکلات اهالی کوی افسران که در نتیجه روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) ایجاده شده، افزایش بودجه رشته های ورزشی تا ۵۰۰ میلیون تومان، افزایش بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ایجاد زیرساخت های همگانی از جمله مواردی است که در بودجه در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: بخش قابل ملاحظه ای از بودجه از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین سرمایه گذاری شهرداری (از طریق املاک) محقق خواهد شد.
 
جرجانی گفت: یک صدم بودجه هم برای حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و غیره در نظر گرفته است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  مهر    ،تاریخ انتشار:  9 فروردین    1399،کدخبر:4887783 www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین