پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
معاون فنی گمرک از فعالیت شبانه روزی گمرک فرودگاه امام برای ترخیص محموله‌های مقابله با کرونا خبر داد.
شعار سال: معاون فنی گمرک از فعالیت شبانه روزی گمرک فرودگاه امام برای ترخیص محموله‌های مقابله با کرونا خبر داد.

*** فعالیت شبانه روزی گمرک فرودگاه امام برای ترخیص محموله‌های مقابله با کرونا

مهرداد ارونقی از تلاش شبانه روزی گمرک در ترخیص اقلام مرتبط با کنترل و مبارزه با کرونا خبر داد و اظهار کرد:

پرسنل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور در محل کار خود هم اکنون در انتظار وصول محموله ارسالی از کشور فرانسه برای ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا بوده و مقرر گردیده است این محموله بصورت مستقیم و حمل یکسره از پای پرواز با انجام تشریفات گمرکی در اختیار این ستاد قرار گیرد.

ارونقی بیان داشت: مطابق برنامه ریزی صورت پذیرفته مقرر است محموله دیگری شامل ماسک با پرواز دیگری طی چند ساعت آینده وارد کشور شده و بلافاصله تشریفات گمرکی آن انجام شود.

معاون گمرک ایران در پایان، اظهار داشت:

تشریفات ترخیص اقلام مرتبط با کنترل و مقابله با کرونا توسط گمرکات اجرایی بصورت شبانه روزی و در حداقل زمان ممکن صورت می‌پذیرد.

*** ایجاد مسیر سبز در گمرک برای ۲۰ شرکت واردکننده تجهیزات و اقلام کرونایی

مدیر کل دفتر واردات گمرک ایران در بخشنامه به گمرکات اجرایی ضمن ارسال دستور وزارت صمت در خصوص ایجاد مسیر سبز گمرکی برای ۲۰ شرکت وارده کننده اقلام بهداشتی، تاکید کرد:

در خصوص شرکت‌های مذکور ضمن احراز مالکیت کالا‌های وارداتی توسط واحد‌های فوق الذکر شامل ماشین آلات خط تولید، اجزا و قطعات و مواد اولیه مربوطه به صورت خارج از نوبت و همچنین امکان ترخیص با حداقل اسناد و تسریع در انجام تشریفات گمرکی، اقدام لازم را مبذول فرمایید.

معاون وزیر صمت در مکاتبه با گمرک خواستار ایجاد مسیر سبز برای ۲۰ شرکت واردکننده تجهیزات تولید اقلام مقابله کرونا و ارائه نتیجه به وزارت صمت شده بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1398، کدخبر: 164907 ، www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین