پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی قزوین گفت: شعار سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید" نام گذاری شده، برنامه عملیاتی و اولویت نخست فعالان بخش خصوصی است.

شعار سال: مهدی بخشنده اظهار داشت: بخش خصوصی همچنان دلسوزانه پای کار هست و برای تحقق شعار سال تلاش می کند.

این فعال بخش خصوصی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری به درستی اشاره کردند تولید یک مساله اساسی در کشور است و تقویت آن می تواند موجب رشد و توسعه میهن اسلامی ما شده و به اقتدار کشور بیافزاید.

بخشنده افزود: با توجه به تغییرات سریع در اقتصاد جهانی باید انعطاف پذیری لازم را برای مواجهه با این تغییرات در سیستم دولتی، پولی و بانکی و قوانین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سال قبل کشورمان با سخت ترین تحریم ها روبرو بود و یک آزمون سخت اقتصادی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم،اظهار داشت: با این وجود با تلاش بخش خصوصی و کمک مسوولان موفق شدیم اقتصاد و تولید کشور را سرپا نگه داریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی قزوین با بیان اینکه شاهد تحولات روزافزونی در عرصه اقتصاد جهانی هستیم،گفت: این تغییرات سریع و بزرگ و برنامه کشورهای صنعتی برای گسترش رقابت و کسب بازارهای بین المللی ما را وادار می کند تا حساب شده تر و با برنامه ریزی دقیق به مصاف رقبا رفته و برای تقویت اقتصاد میهن خود تلاش کنیم.

بخشنده اظهار داشت: تا پایان فروردین ماه برنامه های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین برای تحقق شعار امسال تدوین و رونمایی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 2 فروردین 99، کد مطلب: 83722563: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین