پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
▫️میانگین مدت گفت‌وگو در خانواده های ایرانی بسیار کاهش پیدا کرده و بنا به یک پیمایش رسمی این مدت به کمتر از ۲۰ دقیقه در شبانه روز رسیده است!

شعار سال:میانگین مدت گفت‌وگو در خانواده های ایرانی بسیار کاهش پیدا کرده و بنا به یک پیمایش رسمی این مدت به کمتر از ۲۰ دقیقه در شبانه روز رسیده است!
‏امسال که نوروز را در خانه می مانیم، فرصت استثنایی فراهم شده تا با صاحبان فردای ایران، نزدیک تر صحبت کنیم.
نوروز امسال فرصت بی نظیریست تا با هم سنگ بنایی از جنس پیشرفت و توسعه بنا نهیم. در سال نو، روی غنی سازیِ ذهن و شخصیت فرزندانمان سرمایه گذاری بیشتری کنیم. فردای ایران با کودکان و نوجوانان امروز ساخته می شود. چراغ امید را در وجود فرزندانمان روشن نگه داریم و سنت های نیک ایرانی را برای آن ها بازگو کنیم.


آیا برای پیشرفت ایران، راه جایگزینی به جز پرورش نسلی خلاق، با انگیزه، توانمند و دارای مهارت های فردی و اجتماعی بالا و عاشق ایران می شناسیم؟


از طرفی جامعه ایران در این ایام به ناگزیر در «وضعیتِ منهایِ مدرسه» قرار گرفته است. آموختن را اگر درست معنی کنیم، توقف پذیر نیست، یادگیری هم همینطور اما نه صرفاً برای پرکردن جای خالیِ مدرسه بلکه برای تفاهم و تمرین ارتباط موثر در فضای خانواده های ایرانی و برای یادگیری در عین زندگی.
فراموش نکنیم تجربه های موفق آموزشی جهان می گویند موثرترین و ماندگارترین آموزش، «آموزشِ غیرمستقیم» و «یادگیریِ همسو با ذوق و علاقه کودک و نوجوان» است.
با این وصف، آیا فهرست متنوع و بلندی از مهارت های فردی و اجتماعی نمی توان برشمرد که این روزها دختران و پسران ما در محیط صمیمی خانواده در کنار پدر، مادر، خواهر و برادر خود بیاموزند؟ مهارت‌هایی به ظاهر ساده اما بسیار ضروری و پرکاربرد!


در روزهای پیش رو، هر روز با یک یادداشت ویژه از صاحبنظران و فعالان عرصه فرهنگ و آموزش همراه شما خواهیم بود. شما که فردای بهتر برای ایران را بی ارتباط با توانمندشدن فرزندتان نمی دانید.
غم از ایران و ایرانیان دور باد.

منبع: فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین