پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۷۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
موسوی از مسدود سازی مسیرهای منتهی به تفرجگاه های کوهستانی پایتخت به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان و قطع زنجیره کرونا تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

شعار سال: حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در واکنش به انتشار برخی از تصاویر که نشان می دهد شهروندان در دربند و درکه حاضر شدند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری شمیرانات و سرکلانتری یکم تهران تصمیم‌ بر این شد ورودی های منتهی به تفرجگاه دربند، درکه ، کلکچال و دارآباد تا پایان تعطیلات نوروز به منظور قطع زنجیره کرونا به روی شهروندان‌ بسته شود.

شهردار منطقه یک تهران افزود: یکی از علل این تصمیم(مسدود سازی مسیر های منتهی به تفرجگاه های کوهستانی) حضور شهروندان در این تفرجگاه ها بود که هم از لحاظ گردشگر پذیر بودن و هم از لحاظ ورزشی مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار می گرفت.

موسوی ادامه داد: مسدود سازی مسیرهای ورودی به منطقه کوهستانی شمال پایتخت با نصب بنرهایی اطلاع رسانی شده است و در کنار آن نیروهای حریم بان و پلیس کوهستان نیز برای جلوگیری از ورود شهروندان حضور فیزیکی دارند.

او با تاکید بر اینکه شهروندان از مراجعه به تفرجگاه های کوهستانی شمال پایتخت خودداری کنند، افزود: تمام تلاش ما این است با روش اقناعی از حضور شهروندان در مناطق تفرجگاهی کوهستانی شمال پایتخت جلوگیری کنیم تا زنجیره انتقال شیوع ویروس کرونا قطع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 5 فروردین 99، کد مطلب: 7293496: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین