پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به لزوم حفظ سلامت کارمندان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حضور کارکنان با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری و با موافقت مرخصی کارکنان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای تا ۱۵ فروردین ۹۹ برنامه ریزی شود. غلامرضا عباس پاشا ضمن تبریک سال جدید با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: امید است که با همراهی مردم و پیگیری راهبرد" در خانه می مانیم" بتوانیم با شیوع این بیماری مقابله کنیم.

شعار سال: غلامرضا عباس پاشا ضمن تبریک سال جدید با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: امید است که با همراهی مردم و پیگیری راهبرد" در خانه می مانیم" بتوانیم با شیوع این بیماری مقابله کنیم.

وی در راستای حفظ سلامت کارمندان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران، فرمانداران شهرستان های تابعه و شهرداران استان تهران افزود: در راستای اجرای بخشنامه های صادره و همچنین تصمیمات شورای فرماندهی ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حضور کارکنان با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری، و با موافقت مرخصی کارکنان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای با حفظ کیفیت خدمت اداری تا ۱۵ فروردین ۹۹ برنامه ریزی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تصریح کرد: افراد دارای بیماری زمینه ای شامل بیماران قلبی و عروقی، ریوی، سرطانی، دارای فشار خون بالا، خانم‌های باردار، جانبازان شیمیایی و افراد بالای ۵۰ سال سن را دربرمی گیرد.

پاشا با اشاره به استمرار روند خدمت رسانی به مردم گفت: دستگاه های امدادی و خدماتی مشمول این دستور نمی باشند و نگرانی بابت ارائه خدمت به مردم وجود ندارد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 4  فروردین    99، کد خبر:   980591، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین