پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۶۷۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: دو هزار و ٢٦٩ بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای تهران براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با نصب پلاکاردهایی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
شعارسال: مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: دو هزار و ٢٦٩ بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای تهران براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با نصب پلاکاردهایی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
 
به گزارش شامگاه پنجشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، علی محمد مختاری با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و با تاکید شهردار تهران تا اطلاع ثانوی تمامی بوستان های شهری و جنگلی تهران تعطیل است، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ‌ها بوستان های پایتخت از امروز صبح-پنجشنبه ٧ فروردین- تعطیل اعلام شدند.
 
وی با بیان اینکه پارک های شهر تهران فاقد حصار هستند، اضافه کرد: به همین منظور پلاکاردهایی در اطراف پارک ها با این مضمون که « شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ها از پذیرش شما در بوستان‌ها معذوریم؛ لطفا در خانه ها بمانید» نصب شده است.
 
به گفته مختاری، از دیروز بعداز ظهر این پلاکاردها در اطراف تمامی پارک های شهر تهران نصب شده است.
 
مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه نگهبان هایی در اطراف پارک ها مستقر شدند تا در این باره توضیحات لازم را به شهروندان ارایه دهند، عنوان کرد: خوشبختانه تا این لحظه بررسی ها نشان می دهد شهروندان همکاری خوبی در این باره داشته اند.
 
مختاری با بیان اینکه تهران دو هزار و ٢٢۶ بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای دارد، افزود: با از بین رفتن این بیماری به طور حتم شرایط پذیرش در بوستان های پایتخت به روند عادی باز می گردد.
 
 به گزارش ایرنا، اسامی بخشی از بوستان های منصقه ای و فرامنطقه ای شهر تهران به شرح زیر است:
 
دریاچه و بوستان چیتگر، جوانمردان، نهج البلاغه، کوهسار، ملت،سرخه حصار، طالقانی، پردیسان، لویزان، یاس فاطمی، قیطریه، شفق، جمشیدیه، نیاوران، آزادگان، گفتگو، ۱۲ فروردین، ۱۴معصوم، ۱۷شهریور، ۲۲بهمن، تختی، آبان، آذر،ونک، بزرگراه کردستان، آرارات، آزادگان، آزادی، آلاله، آهنچی،آوینی، ائمه اطهار، ابریشم، اتحاد، اختر، ارج، اردیبهشت، ارغوان، امیرکبیر، امیرشرفی، اندیشه، انقلاب، اهل بن علی، ایثار، باران، باغات، غصر، بدر، برزگر، بسیج، بعثت، بنفشه، بنی جمال، بهار،بهاران، بهارشیراز، بهاره،بهمن، نسترن، یازدهم مرکزی، والائیان، ۱۸۸ غربی، بوستان آذین، آفتابگردان، آلاله، ابوذر، احد زاده،پ ارک شهر، لاله طالقانی، بعثت، ساعی، ارم، آزادگان، میثاق، شهید رجایی.
 
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری     ایرنا ،تاریخ انتشار:  7 فروردین    1399،کدخبر:    ،www.irna.ir ،83728863
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین