پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۶۷۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
طلبه جهادگر عرصه سلامت از سوی اراذل و اوباش مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

شعار سال: رضا جعفری از مبلغان طرح امین حوزه علمیه استان تهران و مدافعان سلامت مردم، هنگامی که در حال ضدغفونی و گندزدایی معابر و محلات شهر بود، با مزاحمت سرنشین یک خودرو ۲۰۶ برای خانمی مواجه می شود و وقتی به آن فرد تذکر می دهد از او می خواهد که دست از این رفتار زننده بردارد و مزاحمت ایجاد نکند، فرد مزاحم با چاقو به چشم این روحانی جهادی زده و متواری می می شود.

* شرح ماجرا:

این طلبه مدافع سلامت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، به تشریح جزئیات حادثه پرداخت، و اظهار داشت: ما طبق معمول هرشب به اتفاق دوستان مشغول گند زدایی و ضدعفونی محلات شهر تهران بودیم و این کار را در راستای حفظ سلامتی مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا وظیفه خود می دانیم.

او افزود: در یکی از محلات تهران مشغول عملیات ضدعفونی بودیم، و کمی آن طرف تر یک خانم در مسیر خود در حال رفتن به سمت منزل شان بود، اما بعد از چند لحظه مشاهده کردیم یک خودرو ۲۰۶ با سرنشین آقا به سمت این خانم رفت و کاملاً مشخص بود که در حال ایجاد مزاحمت برای ایشان است.

جعفری با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه مؤمنین است، ابراز داشت: بنده با مشاهده این صحنه ناراحت کننده به سمت خودرو ۲۰۶ رفتم و از آن آقا که در حال ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم بود، خواهش کردم دست از این رفتار زننده بردارد و مزاحمت ایجاد نکند.

کاسه چشمم شکسته است

او ادامه داد: در حالی که انتظار داشتم راننده ۲۰۶ از این کار زشت خود دست بردارد، اما او بلافاصله از ماشین پیاده شد و با ضربات چاقو به شدت از ناحیه چشم بنده را زخمی کرد، به طوری که هم اکنون کاسه چشمم شکسته و پلک هم پاره شده است و الان نیز در حال طی مراحل درمانی هستم.

این طلبه جهادگر ادامه داد: پزشک معالج گفته باید ۲۰ روز صبر کنید و چنانچه این شکستگی با بخیه جوش نخورد و خوب نشود تحت عمل جراحی قرار بگیرید.

او در پایان با بیان این که از مزاحم نوامیس مردم به مراجع قضایی شکایت کرده است، گفت: امروز از طرف پلیس امنیت برای تحقیق و پیگیری این اتفاق وارد عمل خواهند شد و تلاش ها برای شناسایی خودرو ۲۰۶ همچنان ادامه داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفقنا، تاریخ 6 فروردین  99، کد مطلب: 913350: www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین