پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
معاون وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به سازمان جهاد استان‌های کشور بر خرید مرغ مازاد مرغداران کشور تاکید کرد و از آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای این کار خبر داد.
شعار سال: معاون وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به سازمان جهاد استان‌های کشور بر خرید مرغ مازاد مرغداران کشور تاکید کرد و از آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای این کار خبر داد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها عنوان کرد: به دلیل شرایط حادث شده در کشور و تماس‌های مکرر تولیدکنندگان، تشکل‌ها و همکاران مبنی بر افت قیمت مرغ در چند روز اخیر مجدداً تاکید می‌نماید تنها راه برون رفت از این مشکل، خرید مرغ مؤثر مازاد در استان‌ها است.

در ادامه این نامه آمده است: شرکت پشتیبانی امور دام کشور آمادگی دارد جهت کاهش ضرر و زیان تولیدکنندگان، مرغ مازاد استان را به هر میزان که لازم باشد با رعایت دستورالعمل‌های مربوطه و رعایت وزن مرغ سایز (وزن لاشه کمتر از ۱۸۰۰ گرم) و با قیمت مصوب خریداری و ذخیره نماید.
 
اعلام آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید نامحدود مرغ مازاد مرغداران (+سند)
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری حکیم مهر، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1399، کدخبر: 56282 ، www.hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین