پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
روزنامه استاندارد چاپ اتریش همزمان با سفرجان کری وزیرامور خارجه آمریکا به جده گفت : ایالت متحده با وجود حملات هوایی عربستان سعودی به مردم یمن از این کشور دفاع می کند.

شعارسال: سایت خبری این روزنامه روزجمعه با انتقاد ازسخنان وزیرخارجه آمریکا به نقل از وی گفت: عربستان نسبت به خشونت ها و تهدیدهای همسایه خود واکنش نشان می دهد.

این روزنامه اتریشی افزود:عربستان خودسرانه حملات هوایی خود ادامه می دهد و روی مردم یمن بمب می ریزد. این کشور، جشن های عروسی و بازارهای پر جمعیت را هدف بمباران هوایی خود قرار می دهد.

روزنامه استاندارد نوشت : مقامات عربستان با وجود این حملات اعلام می کنند که نگران افزایش قربانیان دریمن هستند. ما همه چیز را رصد و سعی می کنیم از هرگونه فجایع بیشتر جلوگیری کنیم.

روزنامه اتریشی استاندارد در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات صلح یمن در اوایل ماه اوت شکست خورد،می نویسد: کری با کشورهای حوزه خلیج فارس و سازمان ملل روز گذشته (پنج شنبه) درباره احیای مذاکرات صلح با هدف ایجاد یک دولت وحدت در یمن موافقت کرد. اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن نیزبه منظور شرکت در این نشست گفت که برای گفت وگو درباره آخرین تحولات مذاکرات صلح یمن در کویت و طرح های پیش رو برای آینده این کشور خواستار برگزاری این نشست شدیم.

درجنگ 18 ماه جاری یمن، جنگنده های عربستان سعودی و دیگر کشورهای حامی آن بیش ازهزاران حمله هوایی علیه اهداف خود در یمن انجام دادند که سازمان ملل متحد نیز در واکنش به این حملات بارها انتقاد خود را نسبت به آنکه سعودی ها در این حملات تنها موجب کشته شدن افراد بی گناه شده اند، ابراز کرده اند.

درجریان این جنگ نابرابر زیرساخت های یمن تقریبا به صورت کامل تخریب شده است، به طوری که طی این مدت، بیش از6هزار و500 تن کشته و بیش از دو میلیون و500 هزار تن دیگر آواره شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 5 شهریور 1395، کدمطلب: 82203672 (5522357) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین