پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
حبیب جهانساز از برنامه خرید تضمینی برگ سبز چای از اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: تولید چای داخلی ۳۰ درصد نیاز مصرفی کشور را تامین می‌کند.
شعار سال: رییس سازمان چای کشور از برنامه خرید برگ سبز چای از اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
 
 حبیب جهانساز از برنامه خرید تضمینی برگ سبز چای از اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: تولید چای داخلی ۳۰ درصد نیاز مصرفی کشور را تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: چای تا ۸۰ درصد درآمد شهرستان‌های چای خیز را تامین می‌کند و ۵۰ تا۶۰ هزار چایکار و ۱۸۰ کارخانه به شغل و درآمد ناشی از این فعالیت نیازمند هستند.

رئیس سازمان چای کشور با تاکید بر اینکه ویروس کرونا، از طریق برگ سبز چای، فرایند فرآوری و مصرف آن منتقل نمی‌شود، ادامه داد: چای چیده شده برای فرآوری در دمای بیش از ۹۰ درجه قرار می‌گیرد و هنگام مصرف نیز با حرارت بالا طبخ می‌شود.

جهانساز ادامه داد: برای کاهش تراکم نیروی انسانی در هنگام بهره‌برداری و خرید چای و توصیه‌های بهداشتی در این زمینه دستورالعملی در حال تدوین است.

وی با بیان اینکه قیمت چای هم بزودی اعلام می‌شود، گفت: قیمت پیشنهادی، نسبتا خوب است و کشاورزان امسال از هر سال دیگری آماده‌تر برای برداشت به‌موقع هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1399، کدخبر: - ، www.maj.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین